Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


louis

Citaat van: bananacreek op zondag 26 oktober 2014, 12:04:11
Feestverlichting en ik dacht dat ik stikte door de zwarte walm......... :negatief: :negatief:



Wel 40 man op bezoek om gratis te vreten.................. :lachen: :jajaja: :negatief:





"De jeugd heeft de toekomst",,,is dat zo?

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 26 oktober 2014, 12:05:19
Rest komt later of morgenmiddag....verstand zakt nu af naar den ballen........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ripba8:

Weer terug.............maar ga toch niets meer doen vanavond en dan morgenmiddag maar want niet naar de disco morgen...wilde staking...

bananacreek

#16923
Citaat van: louis op zondag 26 oktober 2014, 13:18:40
Citaat van: bananacreek op zondag 26 oktober 2014, 12:04:11
Feestverlichting en ik dacht dat ik stikte door de zwarte walm......... :negatief: :negatief:



Wel 40 man op bezoek om gratis te vreten.................. :lachen: :jajaja: :negatief:





"De jeugd heeft de toekomst",,,is dat zo?

Juist en hier zijn nog steeds babyboomers............sommigen hebben zoveel kinderen dat ze niets te eten hebben en geen geld voor een redelijke school...

louis

Citaat van: bananacreek op zondag 26 oktober 2014, 13:21:32
Citaat van: louis op zondag 26 oktober 2014, 13:18:40
Citaat van: bananacreek op zondag 26 oktober 2014, 12:04:11
Feestverlichting en ik dacht dat ik stikte door de zwarte walm......... :negatief: :negatief:



Wel 40 man op bezoek om gratis te vreten.................. :lachen: :jajaja: :negatief:





"De jeugd heeft de toekomst",,,is dat zo?

Juist en hier zijn nog steeds babyboomers............sommigen hebben zoveel kinderen dat ze niets te eten hebben en geen gels voor een redelijke school...

Een Minister van Onderwijs kon in april met trots zeggen, dat voor 40 miljoen kinders een stoel had om te zitten . Maar als op deze foto,s weer zie en wat er in mijn direkte omgeving gebeurt ,kan die trotse man rap gaan bellen , voor een nieuwe lading stoelen, voor het volgend jaar

bananacreek

Moest schoongespoten worden...underbody....body en van binnen lappen en stofzuigen @ P280 totaal...ook in  :nederlandsevlag: en  :belgiesmiley: zelfde prijs?


bananacreek


bananacreek


bananacreek

USA surplus strecher..leuk voor in de bergen...maar @ P7000....... :negatief: :negatief: :lachen: :lachen:



Stalen kist @ P5000............. :negatief: :negatief:


bananacreek

Disaster trip?......Morgenmiddag....of wat later...nu wat bezoek.... :denk:

Maar hier alvast de "piggy-ride"op den rescue truck....@ P7000......... :jajaja:

[yt=640,505]yclfNQX52-I [/yt]