Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag 25 oktober 2014, 13:15:13
Citaat van: Ronny55 op vrijdag 24 oktober 2014, 14:01:06
Misschien God weet hoelang zonder benzine of diesel gereden  :weetikniet:  :lachen: :lachen:

Of plenty diesel in de benzinetank  :evil: we weten het nu bijna  :happy2:


Dat heb ik een keer meegemaakt hier en die begonnen benzine in de dieseltank te gooien en dat was alo 18 liter toen ze er achter kwamen......toen zong ik ook een Nederlands liedje................. :jajaja: :jajaja:



bananacreek

Maar ik ben nu een aantal videos aan het opladen en het verhaal met 64 foto's komen morgenavond als de schade van de jeep bekend is want morgenochtend komt mijn persoonlijke monteur om die schade op te nemen maar zal met de jeep meevallen tot een paart bouten en nieuwe set brackets voor de transmission case.....



Maar de groene Honda (Bighorn) dat gaat tegen de 90 duizend kosten met een surplus motor vervanging.....maar morgen meer



Original signed:  PAUL VLAANDEREN


josv

Laat die video's maar zitten. Kost jou 1 dag om te uploaden en mij 1 dag om te downloaden  :floet:

Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 oktober 2014, 13:24:05

Dat heb ik een keer meegemaakt hier en die begonnen benzine in de dieseltank te gooien en dat was alo 18 liter toen ze er achter kwamen......toen zong ik ook een Nederlands liedje................. :jajaja: :jajaja:


Ben 5 jaar manager geweest van een Texaco in NL. Gebeurde ong. 2 maal per week, lang leve de ANWB  :applaus:

:ontopic: Pic's please  :jajaja:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Een uur voor disaster time...................tussen Tanjay city en Bais city

[yt=640,505]h2WnFZ4_iP4 [/yt]

20 minuten voor "doomshour".......op de weg tussen Bais en Mabinay.......... :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]IQ3Wx8Whyl0 [/yt]

bananacreek

Deze vrouw (Buang-(Gek) in haar rode panty schreeuwde moord en brand en was een harde noot om te kraken toen ze haar in een pedicap wilden gooien................ :lachen: :lachen:



Hier zou je een SWAT team voor nodig hebben?.............. :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :denk:


bananacreek

10 min before disaster time............ :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]y4NYlWNvOuQ[/yt]

Gompie007

Leuke filmpjes.....en lekkere muziek....Modern Talking?

Alleen de Cutting Crews duurde wel lang tussen die 20 minuten en 10 minuten before......... :explotieren:

bananacreek

Citaat van: Gompie007 op zondag 26 oktober 2014, 10:59:14
Leuke filmpjes.....en lekkere muziek....Modern Talking?

Alleen de Cutting Crews duurde wel lang tussen die 20 minuten en 10 minuten before......... :explotieren:

Juist maar een oude remix en deze is één van de vele mixes in 2014

[yt=640,505]AUNoGgwq-CM[/yt]

bananacreek

Eerst een paar van de normale foto's van de disaster trip naar Bais/Mabinay area...........




bananacreek