Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Christof

Citaat van: bananacreek op dinsdag 21 oktober 2014, 15:18:29
Hoop maar dat het werkt...want nog steeds "processing" op Youtube............

[yt=640,505]xbjL1-NDa24[/yt]

Dit is een GEDEELTE van de prijslijst van de gerechten in de restaurants van de Why Not...............

Ik bestel vaak de GAI PAD PUG...een soort Thai Chop Chuoy...............met lekkere zachte boneless kip en is een volle maaltijd met additional bread stukjes en rijst......

De Thaise gerechten zijn superlekker, en heel grote porties.

a007esprit

 Eten is  veel verbeterd in de why not ,tegen 10 jaar geleden ,porties zijn goed , vind ook dat in Eldorado Het eten tegenwoordig heel goed is maar geloof dat het nu een witte kok is.


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: gosternokke op dinsdag 21 oktober 2014, 16:46:48
Citaat van: peldoman op dinsdag 21 oktober 2014, 15:01:38
Citaat van: bananacreek op dinsdag 21 oktober 2014, 14:59:11
Citaat van: Michaela op dinsdag 21 oktober 2014, 14:35:12
Ha!! jij bent weer eindelijk terug! Ik weet precies dat jij 2 dagen weg was. Als ik naar deze forum kom (en dat doe ik elke dag) kijk en lees ik als eerste je posten. Dus het valt gewoon op als je topic ontbreekt bij het ONGELEZEN BERICHTEN.Nooit weer doen he, ik kan niet permitteren je te missen  :lachen: :neeneenee: :neeneenee:

Dank u beleefd.......

Vanddag kreeg ik een twintigtal texten van een ex housekeeper die LUMAY probeerde te gebruiken tegen mij .....een grote leugenaar met een hoop JowJowJo... :negatief: :negatief:

Ze woont nu met een vriend en een kind ergens in Manila en wil graag terugkomen hier.....ze bekijkt het maar.....de leugenaar......mij niet gezien.....

Hier is ze van Facebook.........een duivelin.....the bitch.... :jajaja: :jajaja:





  ja en dan heb je ook nog  KULAM  is ook zo iets toch ?    Is ook iets in negative zin toch ?

Wat is Lumay?

Er is Barang en Lumay en Barang wordt gebruikt om iemand te doden enz....vloek....

Lumay wordt gebruikt om op iemand verliefd te worden...............


We kunnen hier wel eens een topic over beginnen, hier heb ik verhalen over gehoord ,ik noem het altijd de  :smiley-philippines: hokus pokus.
Kulam is tagalog voor Barang [bisaya]
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Citaat van: a007esprit op donderdag 23 oktober 2014, 20:42:35
Eten is  veel verbeterd in de why not ,tegen 10 jaar geleden ,porties zijn goed , vind ook dat in Eldorado Het eten tegenwoordig heel goed is maar geloof dat het nu een witte kok is.

Alle gerechten in de Why Not worden door   :smiley-philippines: koks gemaakt.....Eldorado daar zit een (extra) blanke voor bepaalde speciale gerechten..........

Dat is Bam-Bam een aantal jaren geleden en die heeft nog bij mij schoongemaakt en mijn panties gewassen...maar begint nu ndik te worden zoals haar moeder......







bananacreek

Citaat van: a007esprit op donderdag 23 oktober 2014, 20:42:35
Eten is  veel verbeterd in de why not ,tegen 10 jaar geleden ,porties zijn goed , vind ook dat in Eldorado Het eten tegenwoordig heel goed is maar geloof dat het nu een witte kok is.

Ze moeten wel vanwege de zware concurentie............. :lachen: :jajaja:

Thais food vind @ Why Not ik ook uitstekend en dan zit je wel helemaal vol per bestelling.................

Maar de eigenaar van Why Not heeft ook het Japanse restaurant een paar straten verder genaamd MIFUNE......

Amice

CitaatDat is Bam-Bam een aantal jaren geleden en die heeft nog bij mij schoongemaakt en mijn panties gewassen...maar begint nu ndik te worden zoals haar moeder.

:confused2: :denk: :ikkeniebegrijp:

Tja wat moet ik daar nou van denken creek?  :weetikniet:

Vrouwen hebben panties en mannen hebben een brief

Als het jouw panties zijn dan ben je dus een vrouw.  :floet:



:lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Terug van twee dagen weggeweest in de bergen en twee dagen grote ellende en dat gaat me een motor in deze wagen kosten en dat zou als surplus-motor ongeveer 80 tot 90 duizend pesos kosten........ook de jeep heeft schade opgelopen op de tweede dag maar morgen een verslag met foto's....ben nu doodmoe.........




bananacreek

Citaat van: Amice op vrijdag 24 oktober 2014, 13:31:48
CitaatDat is Bam-Bam een aantal jaren geleden en die heeft nog bij mij schoongemaakt en mijn panties gewassen...maar begint nu ndik te worden zoals haar moeder.

:confused2: :denk: :ikkeniebegrijp:

Tja wat moet ik daar nou van denken creek?  :weetikniet:

Vrouwen hebben panties en mannen hebben een brief

Als het jouw panties zijn dan ben je dus een vrouw.  :floet:



:lachen:

Ja correct...slip van den pen......... :stomstomstom: :stomstomstom:

Ronny55

Citaat van: Amice op vrijdag 24 oktober 2014, 13:31:48
CitaatDat is Bam-Bam een aantal jaren geleden en die heeft nog bij mij schoongemaakt en mijn panties gewassen...maar begint nu ndik te worden zoals haar moeder.

:confused2: :denk: :ikkeniebegrijp:

Tja wat moet ik daar nou van denken creek?  :weetikniet:

Vrouwen hebben panties en mannen hebben een brief

Als het jouw panties zijn dan ben je dus een vrouw.  :floet:



:lachen:


White nose "bakla"  :confused2:  :lachen: :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: jens op donderdag 23 oktober 2014, 21:57:15
Citaat van: gosternokke op dinsdag 21 oktober 2014, 16:46:48
Citaat van: peldoman op dinsdag 21 oktober 2014, 15:01:38
Citaat van: bananacreek op dinsdag 21 oktober 2014, 14:59:11
Citaat van: Michaela op dinsdag 21 oktober 2014, 14:35:12
Ha!! jij bent weer eindelijk terug! Ik weet precies dat jij 2 dagen weg was. Als ik naar deze forum kom (en dat doe ik elke dag) kijk en lees ik als eerste je posten. Dus het valt gewoon op als je topic ontbreekt bij het ONGELEZEN BERICHTEN.Nooit weer doen he, ik kan niet permitteren je te missen  :lachen: :neeneenee: :neeneenee:

Dank u beleefd.......

Vanddag kreeg ik een twintigtal texten van een ex housekeeper die LUMAY probeerde te gebruiken tegen mij .....een grote leugenaar met een hoop JowJowJo... :negatief: :negatief:

Ze woont nu met een vriend en een kind ergens in Manila en wil graag terugkomen hier.....ze bekijkt het maar.....de leugenaar......mij niet gezien.....

Hier is ze van Facebook.........een duivelin.....the bitch.... :jajaja: :jajaja:





  ja en dan heb je ook nog  KULAM  is ook zo iets toch ?    Is ook iets in negative zin toch ?

Wat is Lumay?

Er is Barang en Lumay en Barang wordt gebruikt om iemand te doden enz....vloek....

Lumay wordt gebruikt om op iemand verliefd te worden...............


We kunnen hier wel eens een topic over beginnen, hier heb ik verhalen over gehoord ,ik noem het altijd de  :smiley-philippines: hokus pokus.
Kulam is tagalog voor Barang [bisaya]

LUMAY PRAYERS.......... :jajaja: :jajaja:





In ieder geval is er San Miguel bij betrokken............. :lachen: :lachen: