Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

350 Hectares...dat is inderdaad zeer groot..............denk niet dat Obama of Rutte zoiets heeft?.......... :lachen: :lachen:


bananacreek


Amice

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 oktober 2014, 12:27:57
350 Hectares...dat is inderdaad zeer groot..............denk niet dat Obama of Rutte zoiets heeft?.......... :lachen: :lachen:



Zo te  zien weet hij ook van gekkigheid niet wat hij er mee te doen. :floet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op woensdag  8 oktober 2014, 13:14:28
Citaat van: bananacreek op woensdag  8 oktober 2014, 12:27:57
350 Hectares...dat is inderdaad zeer groot..............denk niet dat Obama of Rutte zoiets heeft?.......... :lachen: :lachen:



Zo te  zien weet hij ook van gekkigheid niet wat hij er mee te doen. :floet:

Nou zo te zien heeft hij heel wat hobbies............. :lachen: :lachen: :jajaja:

Ongelofelijk wat een organisatie............van zijn eigen centen?............ :weetikniet: :weetikniet:

Een bal kan vreemd rollen op den  :smiley-philippines:............. :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Vandaag een bom met twee doden ergens in Cotabato............ :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Nu op 545 pesos per rim en helemaal geen carton meer als verpakking................. :negatief:



Die met de harde verpakking zullen een peso of 50 duurder zijn dacht ik.........

Maar mijn grote broer zei...zolang het geen 50 euros is dan is het goed.......... :jajaja: :lachen: :lachen:

bananacreek



Mijn was hangt al twee dagen buiten en nog niet droog........... :negatief: :negatief: :negatief:

Er stroomt hier een ijzige wind door het huis..................

Het is hier binnen nu 24 graden celcius.................

11 stedentocht in den planning............... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

bananacreek

Kies trekken (in stukjes) P500..............totale behandeling gaat P6950 kosten

Ben vergeten wat een kies trekken in  :eu: kost?

Zeer goed werk van die Ong dentist en hij neemt eerst de bloeddruk voor hij verdoving geeft.....toen zei ik hoeveel kan ik uitsperen zonder verdoving?

Hij antwoordde: "Zou ik maar niet doen als ik jou was"............ :lachen: :ikkeniebegrijp:

Weinig bloed overall en zeer weinig pijn en deze medicijn tegen bloeden gratis (sample)