Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


Amice

Citaat van: bananacreek op donderdag  2 oktober 2014, 12:53:31
Xray @ P600

Prachtige xray instalation van 2,8 miljoen pesos en daar moet je staan en op iets bijten en dan als wanneer de machine begint te werken is het net op je in een MRI staat... :lachen: :lachen:



Resultaat ...zo ziet een geestelijk gestoorde er van binnen uit...hersenen niet te ontdekken..........(links boven is het probleem........)



Volgende week terug komen en de hele zaak een totaal van vier sessions gaat me ongeveer 6000 kosten?........ :weetikniet:

Morgen vragen hoeveel voor een rootcanal behandeling..............

https://www.facebook.com/OngdentalClinic

oh maar er was anders al eens een discussie hier op het forum om beter geen rootcanal behandeling te ondergaan.
Dat hadden ze mij ook voorgesteld en ik heb het geweigerd en toen kon het plots ook anders.
Resultaat keurig gebit en de valuta in mijn pocket gehouden.  :thumb:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: Amice op donderdag  2 oktober 2014, 13:07:30
Citaat van: bananacreek op donderdag  2 oktober 2014, 12:53:31
Xray @ P600

Prachtige xray instalation van 2,8 miljoen pesos en daar moet je staan en op iets bijten en dan als wanneer de machine begint te werken is het net op je in een MRI staat... :lachen: :lachen:



Resultaat ...zo ziet een geestelijk gestoorde er van binnen uit...hersenen niet te ontdekken..........(links boven is het probleem........)



Volgende week terug komen en de hele zaak een totaal van vier sessions gaat me ongeveer 6000 kosten?........ :weetikniet:

Morgen vragen hoeveel voor een rootcanal behandeling..............

https://www.facebook.com/OngdentalClinic

oh maar er was anders al eens een discussie hier op het forum om beter geen rootcanal behandeling te ondergaan.
Dat hadden ze mij ook voorgesteld en ik heb het geweigerd en toen kon het plots ook anders.
Resultaat keurig gebit en de valuta in mijn pocket gehouden.  :thumb:

Dank u voor het advies en ga er met hem over spreken...maar toch maar de prijs eerst vragen..............om  een hartaanval te vookomen?

Ifugao

Citaat van: bananacreek op donderdag  2 oktober 2014, 13:13:28

..........(links boven is het probleem........)




Het probleem is Links-boven zegt U? Waarom neemt men dan een X-ray van Rechts??