Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Amice op dinsdag 30 september 2014, 15:47:51
Tja zoals ik al meldde in een ander topic, lijkt het erop dat zelfs Obama met de vijand heult door een regel bij de VN te willen doordrukken om alle jihadstrijders een reisverbod op te leggen.

Dat zou in kunnen houden dat in veel landen overal zulke abu sayaff organisaties opduiken met alle gevolgen vandien.

Naast abu sayaff speelt ook Boko haram in africa inmiddels een behoorlijke rol en die zullen dan naast de IS in het midden oosten allemaal bevochten moeten worden.

Dat zie ik nog niet gebeuren en al zeker niet in  :eu: waar veel landen juist flinke bezuinigingen hadden doorgevoerd op defensie & intelligence de laatste jaren.

En de BOKO HARAM zouden ze zeker niet moeten onderschatten want daarbij vergeleken zijn de Abu Sayaf nog amateurs als het gaat om uitroeien van onschuldige medemensen..............







 

bananacreek

Voor de toeristen:

http://www.greenbook.com.ph/

click op OUR BROCHURE

click op CLICK TO READ

Read.................. :jajaja: :jajaja:

The Blind man could also read it................. :lachen: :lachen:............. :denk: :denk:



bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Dj Klootzak staat niet op den lijst omdat hij niet draait op vrijdags.............. :lachen: :lachen:

Tien extra black lights worden geinstaleerd en die buizen zijn duur................




Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 september 2014, 14:26:34
Deze  prachtige wagen reed langs me en reed me bijna van de weg af (was lopende) en ik was niet snel genoeg met het trekken en kon hem dus alleen maar van achteren nemen......... :jajaja: :jajaja:

Kijk dit was ook een 26-wheeler truck met oplegger met boorpijpen als lading voor de Geothermal plant in Palinpinon Valencia



Hier de truck van de vorige keer


Nu had ik een discussion met iemand hier waarom er zo weinig foto's op Google zijn met dit soort 26 wheeler trucks en aan mij werd verteld dat

1. - er geen drie assige "trekkers" in Nederland mogen rijden?
2. - dat een oplegger (trailer) ook geen 4 assen mag hebben?

Waar of niet waar ?................. :weetikniet: :weetikniet:
Nu ken ik wel de  :nederlandsevlag: wetten niet maar ik heb indertijd toch heel wat drie assige trekkers zien rijden in  :nederlandsevlag:.Dacht dat je in  :nederlandsevlag: met 6 assen,3 op de trekker,3 op de trailer tot 46 ton mocht gaan ?
Wat die meerassige trailers betrefd,als dat waar zou zijn zou er geen enkel Uitzonderlijk vervoer transport kunnen gebeuren,die trailers hebben bijna allemaal meer dan de drie normale assen van een trailer.

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag  1 oktober 2014, 15:00:16
Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 september 2014, 14:26:34
Deze  prachtige wagen reed langs me en reed me bijna van de weg af (was lopende) en ik was niet snel genoeg met het trekken en kon hem dus alleen maar van achteren nemen......... :jajaja: :jajaja:

Kijk dit was ook een 26-wheeler truck met oplegger met boorpijpen als lading voor de Geothermal plant in Palinpinon Valencia



Hier de truck van de vorige keer


Nu had ik een discussion met iemand hier waarom er zo weinig foto's op Google zijn met dit soort 26 wheeler trucks en aan mij werd verteld dat

1. - er geen drie assige "trekkers" in Nederland mogen rijden?
2. - dat een oplegger (trailer) ook geen 4 assen mag hebben?

Waar of niet waar ?................. :weetikniet: :weetikniet:
Nu ken ik wel de  :nederlandsevlag: wetten niet maar ik heb indertijd toch heel wat drie assige trekkers zien rijden in  :nederlandsevlag:.Dacht dat je in  :nederlandsevlag: met 6 assen,3 op de trekker,3 op de trailer tot 46 ton mocht gaan ?
Wat die meerassige trailers betrefd,als dat waar zou zijn zou er geen enkel Uitzonderlijk vervoer transport kunnen gebeuren,die trailers hebben bijna allemaal meer dan de drie normale assen van een trailer.

Ja, correct dat werd ook opgemerkt betreffende het zogenaamde "uitzonderlijk vervoer" maar het zou hier gaan pm normaal vrachtvervoer..maar ik heb daar geen verstand van...ik wilde altijd buschauffeur worden bij de NACO maar kwam niet verder als aspirant Klootzak........... :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Maar toch vreemd dat ik er hiet twee stuks heb gezien en ik heb geen idee waar die laatste vandaan kwam want die boorpijpen zijn waarschijnlijk via schip hier aangekomen.....


gertve

Er is voor zover ik weet geen limiet op het aantal assen, maar wel een limiet op maximum lengte. Mede daarom rijden er zo weinig vrachtwagens in NL (EU?)met een torpedofront.
Ik ga ervan uit dat door de maximaal toegestane lengte er dan ook niet zoveel assen nodig zijn.

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op woensdag  1 oktober 2014, 15:49:15
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag  1 oktober 2014, 15:00:16
Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 september 2014, 14:26:34
Deze  prachtige wagen reed langs me en reed me bijna van de weg af (was lopende) en ik was niet snel genoeg met het trekken en kon hem dus alleen maar van achteren nemen......... :jajaja: :jajaja:

Kijk dit was ook een 26-wheeler truck met oplegger met boorpijpen als lading voor de Geothermal plant in Palinpinon Valencia



Hier de truck van de vorige keer


Nu had ik een discussion met iemand hier waarom er zo weinig foto's op Google zijn met dit soort 26 wheeler trucks en aan mij werd verteld dat

1. - er geen drie assige "trekkers" in Nederland mogen rijden?
2. - dat een oplegger (trailer) ook geen 4 assen mag hebben?

Waar of niet waar ?................. :weetikniet: :weetikniet:
Nu ken ik wel de  :nederlandsevlag: wetten niet maar ik heb indertijd toch heel wat drie assige trekkers zien rijden in  :nederlandsevlag:.Dacht dat je in  :nederlandsevlag: met 6 assen,3 op de trekker,3 op de trailer tot 46 ton mocht gaan ?
Wat die meerassige trailers betrefd,als dat waar zou zijn zou er geen enkel Uitzonderlijk vervoer transport kunnen gebeuren,die trailers hebben bijna allemaal meer dan de drie normale assen van een trailer.

Ja, correct dat werd ook opgemerkt betreffende het zogenaamde "uitzonderlijk vervoer" maar het zou hier gaan pm normaal vrachtvervoer..maar ik heb daar geen verstand van...ik wilde altijd buschauffeur worden bij de NACO maar kwam niet verder als aspirant Klootzak........... :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Maar toch vreemd dat ik er hiet twee stuks heb gezien en ik heb geen idee waar die laatste vandaan kwam want die boorpijpen zijn waarschijnlijk via schip hier aangekomen.....


Bekijk deze link eens Creek..trailers in alle soorten. https://www.google.es/search?q=4+assige+trailer&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ET0sVN6vFIfV7gbbmYCoBg&ved=0CCIQsAQ&biw=1366&bih=653
Dat er zo weinig 4 assige normale trailers lopen in  :eu: zal wel iets tezien hebben met het totaal gewicht in  :eu:.Internationaal vervoer is begrensd op 40 ton totaal gewicht,3 assige trailers mogen 10 ton per as hebben,de trekker op de trekas 11,5 ton dacht ik en de stuuras 7 of 10,hangt van land tot land af.Dus constructief gezien voldoen 5 assen voor 50 ton gezamelijk gewicht wat in internationaal vervoer begrensd is op 40 dus een 4 assige trailer is niet nodig.