Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Deel 3 Paniek in het hondenhok................... :lachen: :happy: :happy:

Cohen was een dag of drie geleden gespot in de BI Dumaguete city en was daar zwaar aan het discuseren met het BI personeel....

Volgens pierrevanwies is de man wel vriendelijk en houd van honden maar zit er ergens toch een tik in............. :jajaja: :thumb: :thumb: :happy:

Ben je klaar mee als zulk een iemand naast je woont............. :negatief: :negatief:

Maar hij woont er nog niet...eerst moet het huiske nog worden afgebouwd en de kosten daarvan zullen van de huur worden afgehouden....vergeten een foto van het huisje te maken...maar een goede reden.......  :jajaja: :jajaja: :thumb:



Toch Cohen kunnen pakken maar in den toekomst veel meer........hij heeft geen lichamelijk problemen...is niet blind want rijd een Mitsubishi Pajero (788 laatste drie plate-nummers)...dus alleen geestelijk gestoord..........en hij zal echt niet de enige buitenlander hier zijn die geestelijk gestoord is...er lopen er hier bosjes rond.......... :lachen: :lachen: :crazy: :crazy: :crazy: :happy: :happy:

(Maar het zijn meestal maar amateurs en geen professioneel zoals ik)


bananacreek

Deze  prachtige wagen reed langs me en reed me bijna van de weg af (was lopende) en ik was niet snel genoeg met het trekken en kon hem dus alleen maar van achteren nemen......... :jajaja: :jajaja:

Kijk dit was ook een 26-wheeler truck met oplegger met boorpijpen als lading voor de Geothermal plant in Palinpinon Valencia



Hier de truck van de vorige keer


Nu had ik een discussion met iemand hier waarom er zo weinig foto's op Google zijn met dit soort 26 wheeler trucks en aan mij werd verteld dat

1. - er geen drie assige "trekkers" in Nederland mogen rijden?
2. - dat een oplegger (trailer) ook geen 4 assen mag hebben?

Waar of niet waar ?................. :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek



"Never mind, just park on the sidewalk...nobody gives a fu....ck"......... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 september 2014, 14:13:09
Deel 3 Paniek in het hondenhok................... :lachen: :happy: :happy:

Cohen was een dag of drie geleden gespot in de BI Dumaguete city en was daar zwaar aan het discuseren met het BI personeel....

Volgens pierrevanwies is de man wel vriendelijk en houd van honden maar zit er ergens toch een tik in............. :jajaja: :thumb: :thumb: :happy:

Ben je klaar mee als zulk een iemand naast je woont............. :negatief: :negatief:

Maar hij woont er nog niet...eerst moet het huiske nog worden afgebouwd en de kosten daarvan zullen van de huur worden afgehouden....vergeten een foto van het huisje te maken...maar een goede reden.......  :jajaja: :jajaja: :thumb:



Toch Cohen kunnen pakken maar in den toekomst veel meer........hij heeft geen lichamelijk problemen...is niet blind want rijd een Mitsubishi Pajero (788 laatste drie plate-nummers)...dus alleen geestelijk gestoord..........en hij zal echt niet de enige buitenlander hier zijn die geestelijk gestoord is...er lopen er hier bosjes rond.......... :lachen: :lachen: :crazy: :crazy: :crazy: :happy: :happy:

(Maar het zijn meestal maar amateurs en geen professioneel zoals ik)



Dit word een echt roddel (tjissmiss) topic............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Johan En Elvie

Citaat van: bananacreek op zondag 28 september 2014, 14:02:52
Als de IS gaat samenwerken met de Abu Sayaf of wie dan ook op de  :smiley-philippines:....(MILF...MNLF) zelfs na het ontstaan van de nieuwe Moro wet...dan kan dat hier ook zeer heet worden met al die buitenlanders....(als slachtoffers)......... :jajaja: :jajaja: :jajaja:







Abu Sayaf heeft pas 250 miljoen peso gevraagd aan de Duitsers alsook dat Duitsland onmiddellijk moet stoppen in de coalitie die IS aanvalt of dat ze anders dat Duits koppel die ze gevangen houden gaan vermoorden, deatline 10 oktober 2015.
Wat ik verwacht is dat de Duitsers niet zullen betalen en niet zullen stoppen en dat ze zo dat Duits koppel opofferen om dan nadien dit als aanleiding te kunnen zien om eens korte metten te maken met Abu Sayaf en daar met de Amerikanen op kop ook gaan bombarderen op Tawi Tawi of waar ze zich ook schuil houden.
Dus zou ik zeggen is het opletten geblazen binnenkort in die regio waar Abu Sayaf actief is.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

bananacreek

Citaat van: Johan En Elvie op dinsdag 30 september 2014, 15:15:36
Citaat van: bananacreek op zondag 28 september 2014, 14:02:52
Als de IS gaat samenwerken met de Abu Sayaf of wie dan ook op de  :smiley-philippines:....(MILF...MNLF) zelfs na het ontstaan van de nieuwe Moro wet...dan kan dat hier ook zeer heet worden met al die buitenlanders....(als slachtoffers)......... :jajaja: :jajaja: :jajaja:







Abu Sayaf heeft pas 250 miljoen peso gevraagd aan de Duitsers alsook dat Duitsland onmiddellijk moet stoppen in de coalitie die IS aanvalt of dat ze anders dat Duits koppel die ze gevangen houden gaan vermoorden, deatline 10 oktober 2015.
Wat ik verwacht is dat de Duitsers niet zullen betalen en niet zullen stoppen en dat ze zo dat Duits koppel opofferen om dan nadien dit als aanleiding te kunnen zien om eens korte metten te maken met Abu Sayaf en daar met de Amerikanen op kop ook gaan bombarderen op Tawi Tawi of waar ze zich ook schuil houden.
Dus zou ik zeggen is het opletten geblazen binnenkort in die regio waar Abu Sayaf actief is.

De Abu Sayaf kan zeer mobiel zijn met hun speedboten tijdens de nacht want de  :smiley-philippines: coastguard stelt gewoon NIETS voor en dat vooral in de buurten van Noord Mindanao, geheel Negros (Oriental + Occidental) en Cebu + Bohol .....en ze kunnen s'nachts varen en overdag schuilen als het zou moeten...

De Abu Sayaf met de blessing en eventuele financiele en morale steun van de IS kan een verschrikkelijke nog grotere hoofdpijn voor de  :smiley-philippines: worden in de nabije toekomst afhankelijk wat er verder op de slagvelden in het midden oosten gaat gebeuren...................

Amice

Tja zoals ik al meldde in een ander topic, lijkt het erop dat zelfs Obama met de vijand heult door een regel bij de VN te willen doordrukken om alle jihadstrijders een reisverbod op te leggen.

Dat zou in kunnen houden dat in veel landen overal zulke abu sayaff organisaties opduiken met alle gevolgen vandien.

Naast abu sayaff speelt ook Boko haram in africa inmiddels een behoorlijke rol en die zullen dan naast de IS in het midden oosten allemaal bevochten moeten worden.

Dat zie ik nog niet gebeuren en al zeker niet in  :eu: waar veel landen juist flinke bezuinigingen hadden doorgevoerd op defensie & intelligence de laatste jaren.




Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent