Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Deze foto is dan al van na de verbouwing..................en wanneer dat was weet ik niet..........

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op woensdag 24 september 2014, 14:30:17


Deze foto is dan al van na de verbouwing..................en wanneer dat was weet ik niet..........
komt mij bekent voor , ARBEID MACHT FREI . hehe.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

peldoman

Citaat van: jens op donderdag 25 september 2014, 11:30:51
Citaat van: bananacreek op woensdag 24 september 2014, 14:30:17


Deze foto is dan al van na de verbouwing..................en wanneer dat was weet ik niet..........
komt mij bekent voor , ARBEID MACHT FREI . hehe.
Door deze woorden is een TV presentatrice ontslagen en vervolgt, dus maar goed dat jij niet
een bekende Nederlander bent, alhoewel, forum bekend ben je wel, oei!!

klootzakken (voorheen Jens)

wat is er dan mis mee? zelfde poort als in het bekende concentratiekamp , daar vervolgt mij niemand voor hoor  :neeneenee: zelfs hier niet .

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Herbie

Citaat van: jens op donderdag 25 september 2014, 12:05:32
wat is er dan mis mee? zelfde poort als in het bekende concentratiekamp , daar vervolgt mij niemand voor hoor  :neeneenee: zelfs hier niet .



Is die foto dan niet van een concentratiekamp? :weetikniet: :denk:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

peldoman

Citaat van: jens op donderdag 25 september 2014, 12:05:32
wat is er dan mis mee? zelfde poort als in het bekende concentratiekamp , daar vervolgt mij niemand voor hoor  :neeneenee: zelfs hier niet .


Nee, van mij mag je, bedoelde te zeggen dat je tegenwoordig bijna niks meer mag zeggen.

Herbie

Citaat van: bananacreek op dinsdag  2 september 2014, 15:42:19
Commentaar van mijn grote broer:

Citaat26 wieler: Vroeger wel,dat bij draaien de straatstenen er uit kwamen.De banden stonden er dwars onder.
Nu tegenwoordig draaien die stellen mee met draaien. En rijden hier ook zulke voor zwaar transport.



Hoeveel wielen zou deze hebben :weetikniet:


Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Herbie op donderdag 25 september 2014, 12:15:39
Citaat van: jens op donderdag 25 september 2014, 12:05:32
wat is er dan mis mee? zelfde poort als in het bekende concentratiekamp , daar vervolgt mij niemand voor hoor  :neeneenee: zelfs hier niet .



Is die foto dan niet van een concentratiekamp? :weetikniet: :denk:

Dat is een foto van de hoofdingang van de "voormalige "KROMHOUTKAZERNE" maar de oude Kromhoutkazerne was omgebouwd tot university op zoites maar ik wee niet in wel jaar en het originele sign "KROMHOUT KAZERNE" hangt nu ergens in Soesterberg.............

Oud


Nieuw

bananacreek


bananacreek



This way to TIERRA GARBAGE.............. :lachen: :lachen: :happy:



Geen ruimte meer................