Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

josv

Citaat van: peldoman op dinsdag 23 september 2014, 14:03:36
Vraagje s.v.p.
Bij welke groepering of clann zit jij bananacreek?

Citaat

Ik werk alleen......free lance............maar vroeger zat ik bij de Technische Dienst...........







Waar denk  je dat ie al die jaren z'n inkomen vandaan haalde ??  :lachen: :lachen: :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek


bananacreek

Citaat van: josv op dinsdag 23 september 2014, 14:20:02
Citaat van: peldoman op dinsdag 23 september 2014, 14:03:36
Vraagje s.v.p.
Bij welke groepering of clann zit jij bananacreek?

Citaat

Ik werk alleen......free lance............maar vroeger zat ik bij de Technische Dienst...........







Waar denk  je dat ie al die jaren z'n inkomen vandaan haalde ??  :lachen: :lachen: :lachen:

Salesagent.................




innka3


Citaat

Ik werk alleen......free lance............maar vroeger zat ik bij de Technische Dienst...........



circus blenco,daar ben ik mijn cariere ook begonnon :atyourservice:


LMBen

Ik ook 1965 rijbewijs gehaald en monteur geworden.
Daarna Kampen typen leren en magazijn beheren
Daarna als kapitein naar honhe in duitsland 21 mnd weggegooid.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

innka3

Citaat van: LMBen op dinsdag 23 september 2014, 19:28:07
Ik ook 1965 rijbewijs gehaald en monteur geworden.
Daarna Kampen typen leren en magazijn beheren
Daarna als kapitein naar honhe in duitsland 21 mnd weggegooid.
ik ben niet verder gekomen als soldaat 1(was af&toe niet aanwezig  :lachen: ) maar wel mijn groot rijbewijs gehaald.
ik hat alleen motor,en maar 18 mnd  gedaan.maar weggooid nee,ze hadden het nooit moeten afschaffen.
het was wel een ervaring ,ik werkte al in duitsland(voor een koppelbaas)voor +_600 mark (1 mark was 1,15 gulden)in de week.
toen in dienst terug naar iets van 300 gulden in de mnd,oeij dat was gelijkop een houtje bijten.maar alles bij elkaar goeie tijd geweest :thumb:

Ronny55

Wij hadden toen de dienstplicht, in 1967 binnen gegeaan in Diest op de citadel en eind 1968 afgezwaaid als generaal.......wacht effe , of was het korporaal, allemaal zo lang geleden he.....maarja het was toch iets met "raal" vanachter.  :lachen:  :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

innka3

Citaat van: Ronny55 op woensdag 24 september 2014, 06:44:36
Wij hadden toen de dienstplicht, in 1967 binnen gegeaan in Diest op de citadel en eind 1968 afgezwaaid als generaal.......wacht effe , of was het korporaal, allemaal zo lang geleden he.....maarja het was toch iets met "raal" vanachter.  :lachen:  :lachen:
:lachen: :lachen:

bananacreek

Ik kan wel een boek schrijven over de Kromhoutkazerne en de Centrale Werkplaats daarachter en de rijschool met de EX - KNIL korporaals als rij-instructeur....(fijne mensen)

Als wachtcommandant werd ik gepakt door de Officier van Piket omdat ik mijn carabijn leegschoot en herlaadde met een andere magazijn............. :crazy: :crazy: :crazy:

Daar ben ik voor het eerst echt dronken geworden in de Onder-Officiers kantine (naast de snelweg) met Cognac...........

Daar heb ik ook mijn mil rijbewijs gehaald en kon dat later niet over laten schrijven omdat het verlopen was of zoiets?.............. :weetikniet: :weetikniet:

Vroeger werd ik altijd gepakt in Beverwijk wegens het rijden zonder rijbewijs en ik reed altijd in die grote pooierwagens zoals Plymouth Sattelite, Chevrolet Impala, ......enz enz.



Bij elkaar bekeken toch wel leuke herinneringen.............













bananacreek