Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

BOT-BOT (spreek uit BOET-BOET) "vreet" competition door Foundation University Students @ Painitan Dumaguete city

Bot-Bot is gemaakt van rijst met suiker en andere ingredienten...... enz.........



Beste zou uit Tanjay city komen..........

bananacreek

Weert in Nederland was als groenste stad in de wereld uitgeroepen..daar heb ik in 1966-1969 gewoond op den KMS.........leuke tijd



Omhoog die kont Klootzak...je ligt niet op de grootmoeder.......... :lachen: :lachen:


Dumaguete zat net niet in de schoonste steden lijst................. :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

August 29 2014...netjes gedaan......... :thumb: :thumb:





Vandaag...de eigenaar van het huis daar achter was WOEST.......... :lachen: :lachen: :jajaja:....... :shoot13lj7: :shoot13lj7:


Ronny55

Over die gillette scheermesjes met batterij, Zag ze vandaag in Robinson LKK CDO  550 petoeten voor het apperaat met 1 messen kop en 925 peso voor 4 vervangende koppen, 525 peso voor 2 vervangende koppen ....Hoelang zou zo'n ding meegaan vraag ik mij af??
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Adik

Citaat van: Ronny55 op maandag 22 september 2014, 17:03:21
Over die gillette scheermesjes met batterij, Zag ze vandaag in Robinson LKK CDO  550 petoeten voor het apperaat met 1 messen kop en 925 peso voor 4 vervangende koppen, 525 peso voor 2 vervangende koppen ....Hoelang zou zo'n ding meegaan vraag ik mij af??


Ik gebruik meestal gilette fusion maar dan zonder batterij. Op basis van de enkele keer dat ik vroeger wel die met batterij heb gebruikt zeg ik dat je zo'n mesje een keer of 5/6 kan gebruiken (zeg een week). Daarna wordt het mij te bot. Gebruik naast de foam vrij veel water. Geen idee of zeep/gel en minder water de levensduur zou verlengen?

Ronny55

Citaat van: Lex1980 op maandag 22 september 2014, 17:27:26
Citaat van: Ronny55 op maandag 22 september 2014, 17:03:21
Over die gillette scheermesjes met batterij, Zag ze vandaag in Robinson LKK CDO  550 petoeten voor het apperaat met 1 messen kop en 925 peso voor 4 vervangende koppen, 525 peso voor 2 vervangende koppen ....Hoelang zou zo'n ding meegaan vraag ik mij af??


Ik gebruik meestal gilette fusion maar dan zonder batterij. Op basis van de enkele keer dat ik vroeger wel die met batterij heb gebruikt zeg ik dat je zo'n mesje een keer of 5/6 kan gebruiken (zeg een week). Daarna wordt het mij te bot. Gebruik naast de foam vrij veel water. Geen idee of zeep/gel en minder water de levensduur zou verlengen?

Amaai, das 1000 peso/maand, zonder de zeep, dan maar naar de barbier om de twee a drie dagen dat kost me geen 500 peso/maand(30 peso/beurt) en ook mooi glad  :jajaja: ...Dat ik al eens met ne plakker op mijn bakkes naar huis moet neem ik er maar bij   :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.