Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ray Ban @ P75 for you Joe................ :jajaja:

Kijk....het spiegelbeeld van een Klootzak........... :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag 20 september 2014, 05:31:53
Citaat van: peldoman op vrijdag 19 september 2014, 21:41:15
Kreeg voor 2 maand geleden een korting bon voor zo'n Gillette mes met batterijtje erin.


Waar is dat batterijtje voor ? ? ?

Deze komt met twee batterijen........... :thumb: :thumb:


Herbie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 20 september 2014, 13:27:58
Ik heb een flinke keelontsteking en dat doe behoorlijk pijn bij het slikken....................

Gebruik Loviscol capsules elke 8 uur en heb vanmorgen PARACETAMOL (Generic) gekocht om naar de bergen te brengen ...maar dacht laat ik het eens proberen?

Ik dacht dat zulks nooit op mijn lichaam zou werken........... :weetikniet:

Maar waarempel na een minuut of 25 begon de pijn te minderen en dat hield aan voor vier uren.....(twee stuks 500mg ingenomen)............. :thumb: :happy:

De wonderen zijn de wereld nog niet uit?

Maar als je de MIMMS opent en je zoekt naar paracetamol dan komt er een enorme lijst met medicijnen waar Paracetamol in zit.........

P1,50 per stuk @ Union Drugstore



Dit kost ...vergeten... :jajaja: :jajaja:



In kruidvat :nederlandsevlag: 1.98 :eu: voor 100 pillen :thumb: in :belgiesmiley: 7.30 :eu: voor 30 :negatief:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke

Citaat van: Lorre op vrijdag 19 september 2014, 19:29:18
Citaat van: gosternokke op vrijdag 19 september 2014, 18:56:39
Gilette is gruwelijk duur in  :smiley-philippines:   :negatief:    Zulke bedragen zijn voor menig pinoy een dagloon.  Maar ook in :eu: is gilette best duur,  Gelukkig hebben we hier de merkloze mesjes van de Action winkels.   ( bijna ) net zo goed als gilette.     5 mesjes voor 1 euro zoiets.

Indien jij je smoelwerk wil openhalen met dergelijke (Action) flutscheermesjes, doe maar.  Ik opteer nog steeds voor Gilette scheermesjes, ook al zijn ze niet goedkoop (15,37 â,¬/10 stuks), zie onder.  Kwaliteit zit ergens in, idem met hotelkamers onder of (zwaar) boven de 1000 Peso.

http://www.collectandgo.be/cogo/nl/artikeldetail/23468/


Bijzonder flauwe opmerking over die hotelkamers,  :negatief: Waarom zou je voor minder dan 1000 peso geen fatsoenlijke kamer kunnen krijgen ?  natuurlijk zit er verschil tussen een kamer van 700 peso of 2700 peso.  Maar ieder moet vooral zelf weten wat ie uitgeeft om te slapen en baden.    Voorlopig is de topic over de kamers onder de 1000 peso al meer dan 50 duizend keer bekeken, dat kan niet iedere topicstarter zeggen.        Maar Bananacreek blijft de absolute kampioen  met zijn fotoos uit het dageijks leven   :thumb:

opinie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 20 september 2014, 13:27:58
Maar waarempel na een minuut of 25 begon de pijn te minderen en dat hield aan voor vier uren.....(twee stuks 500mg ingenomen)............. :thumb: :happy:

Bij veel mensen werkt paracetamol, aspirine, ... al na maximum 5 minuten. Dat is echter een placebo-effect. De tablet heeft namelijk meer tijd nodig om de lading aan de bloedbaan af te geven. Zie de foto van Panadol: Starts to release after 5 minutes. Dus vanuit de tablet naar de maaginhoud, niet de bloedbaan. Deze reclame wordt door placebo-patiënten gelezen als: Werkt na 5 minuten!


Citaat van: Herbie op zaterdag 20 september 2014, 15:16:15
In kruidvat :nederlandsevlag: 1.98 :eu: voor 100 pillen :thumb: in :belgiesmiley: 7.30 :eu: voor 30 :negatief:

Al een hele tijd geleden dat je nog in  :nederlandsevlag: was!

Verpakking van 100 stuks is al een tijdje verboden. Overmatig gebruik en dergelijke. Maximum 50 stuks nu.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Budgie

Citaat van: Lorre op vrijdag 19 september 2014, 19:29:18
Citaat van: gosternokke op vrijdag 19 september 2014, 18:56:39
Gilette is gruwelijk duur in  :smiley-philippines:   :negatief:    Zulke bedragen zijn voor menig pinoy een dagloon.  Maar ook in :eu: is gilette best duur,  Gelukkig hebben we hier de merkloze mesjes van de Action winkels.   ( bijna ) net zo goed als gilette.     5 mesjes voor 1 euro zoiets.

Indien jij je smoelwerk wil openhalen met dergelijke (Action) flutscheermesjes, doe maar.  Ik opteer nog steeds voor Gilette scheermesjes, ook al zijn ze niet goedkoop (15,37 â,¬/10 stuks), zie onder.  Kwaliteit zit ergens in, idem met hotelkamers onder of (zwaar) boven de 1000 Peso.

http://www.collectandgo.be/cogo/nl/artikeldetail/23468/

Lorre ben je besmet met Filipina virus Bij hun is het als het duur is is het goed en zo lijkt het bij jouw ook  :lachen: :ikkeniebegrijp:
Getting older beats the alternative -dying young

gosternokke

 :lachen:      Bij Filipinaas speeld dan ook nog het MERK mee,    als er geen bekend merk op staat moeten ze het niet Dus zeker geen merkloze producten.


   In de supermarkt. pakt men vrouw altijd het ananasblik van Delmonte voor 2,10 euro  Ik pak het merkloze wat ernaast staat voor 99 eurocent en die smaken net zo goed.  :biggrinn:

bananacreek

Ik las dat je Paracetamol niet langer als drie dagen achtereen mag gebruiken.............moet het even opzoeken............ :weetikniet: :weetikniet:



Ik gebruik elke vier uur 2x500mg en inderdaad het duurt geen 5 minuten maar 35 tot 40 minuten voordat ik de werking duidelijk voel en dat is goed voor ongeveer 4 uren....

bananacreek


bananacreek