Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Mooi @ P950 maar je moet er wel een wit t-shirt onder dragen anders kan men je tepels zien.........maar het blijft mooi


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 17 september 2014, 12:52:59
Citaat van: Ifugao op woensdag 17 september 2014, 03:40:10
Citaat van: Amice op dinsdag 16 september 2014, 20:17:01

Paracetamol bv. kost bij mercury P 3 per stuk in Generic Farmacy P1,50 om maar een voorbeeld te noemen.


Leuk voorbeeld. Ik heb onlangs bij Watsons Chemist 100 Paracetamol tabs. gekocht. Koste P100. ofwel P1 per stuk

Ik had altijd gedacht dat WATSONS (hier in Lee Plaza) een dure winkel was?

Ik keek daar een keer naar Gilette Exell III (5 stuks) scheermesjes en die waren daar duurder als in Union Drugstore.......(@P380)....en Rose Phermacy

Ik kan het ook fout hebben en dat er die keer een verkeerd prijslabel op zat...gebeurd hier regelamig want niet alle stores hebben een barcode scanner (eigenlijk alleen Robinsons)

Ik ga toch weer eens kijken daar.........want reken maar dat ze een hoop "lease" betalen daar in Lee Plaza en dat zal van de klanten moeten komen.............

Normaal is (was) Crown de goedkoopste drugstore hier en Mercury de duurste en Rose ook niet de goedkooptse...........

Union en Crown zijn lokale drugstores..............



Ik was fout (als gewoonlijk) omdat ze in Union op P349 stonden en en Lee Plaza @P380 en in Watsons @P415 (first floor Lee Plaza)...dus een trap omhoog en 45 pesos verdiend.....



Lee Plaza


Sensor Exel toch wel de beste grasmaaiers dacht ik?

@P99- Lee Plaza (Made in Canada)

gosternokke

Gilette is gruwelijk duur in  :smiley-philippines:   :negatief:    Zulke bedragen zijn voor menig pinoy een dagloon.  Maar ook in :eu: is gilette best duur,  Gelukkig hebben we hier de merkloze mesjes van de Action winkels.   ( bijna ) net zo goed als gilette.     5 mesjes voor 1 euro zoiets.

Lorre

Citaat van: gosternokke op vrijdag 19 september 2014, 18:56:39
Gilette is gruwelijk duur in  :smiley-philippines:   :negatief:    Zulke bedragen zijn voor menig pinoy een dagloon.  Maar ook in :eu: is gilette best duur,  Gelukkig hebben we hier de merkloze mesjes van de Action winkels.   ( bijna ) net zo goed als gilette.     5 mesjes voor 1 euro zoiets.

Indien jij je smoelwerk wil openhalen met dergelijke (Action) flutscheermesjes, doe maar.  Ik opteer nog steeds voor Gilette scheermesjes, ook al zijn ze niet goedkoop (15,37 â,¬/10 stuks), zie onder.  Kwaliteit zit ergens in, idem met hotelkamers onder of (zwaar) boven de 1000 Peso.

http://www.collectandgo.be/cogo/nl/artikeldetail/23468/

gosternokke

Ook bij Gilette schort er wel eens wat aan de kwaliteit    https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=40&t=140421   


Ik gebruik die Action mesjes nu 1 jaar al, tot volle tevredenheid   :thumb:     ik scheer maar 2 keer per week, en ook de dure mesjes gaan roesten bij niet dageijks gebruik.

Er zal best kwaliteits verschil in zitten, maar dat is gezien het prijsverschil zeer acceptabel.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: gosternokke op vrijdag 19 september 2014, 18:56:39
Gilette is gruwelijk duur in  :smiley-philippines:   :negatief:    Zulke bedragen zijn voor menig pinoy een dagloon.  Maar ook in :eu: is gilette best duur,  Gelukkig hebben we hier de merkloze mesjes van de Action winkels.   ( bijna ) net zo goed als gilette.     5 mesjes voor 1 euro zoiets.
de Filipijnse man heeft maar 2 of 3 haartjes aan zijn smoel hangen , die kunnen zich wel scheren met een beschuit . dus die hebben ook niet zo nodig duur scheergerei nodig . ik ben ook nog al gierig aangelegd als het scheermesjes aan komt , maar kom steeds weer op het zelfde merk uit . Gillette wegwerp mesjes , van die blauwen 6 in een zakje en kan mij er bijna een heel jaar mee scheren .  :lachen:. maar er zit wel degelijk verschil in .
die hele goedkope troep , trek ik ook mijn gezicht mee open, heb het wel eens geprobeerd.     
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

peldoman

Kreeg voor 2 maand geleden een korting bon voor zo'n Gillette mes met batterijtje erin.
Heb hem gekocht met speciale gel erbij.
Jezus wat een openbaring! 1 keer scheren en ik had een babysmoeltje.
Spiegelglad, zat maar 1 mesje bij, zijn ook duur ongeveer 4 voor â,¬25,00.
Dus straks weer wegwerpmesjes.
Maar wel een leuk om het eens te proberen, echt spiegelglad, en geen bloedbad.

Cobra

Citaat van: gosternokke op vrijdag 19 september 2014, 18:56:39
Gilette is gruwelijk duur in  :smiley-philippines:   :negatief:    Zulke bedragen zijn voor menig pinoy een dagloon.  Maar ook in :eu: is gilette best duur,  Gelukkig hebben we hier de merkloze mesjes van de Action winkels.   ( bijna ) net zo goed als gilette.     5 mesjes voor 1 euro zoiets.

Ik gebruik die wegwerpmesjes van Action ook, geen enkel probleem.
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice: