Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek



Veters...soms kan je ze niet vinden maar hier genoeg in de market Bldg III


bananacreek


bananacreek

#16404




Dit meisje werkt bij de tassenafdeling in Lee Plaza en terwijl ik naar een tasje voor mijn gsm aan het kijken was stond ze naast me maar zei geen woord....... :thumb: :happy:

Toen kwam er een andere verkoopster de roltrap op en zei tegen haar: "Now........... Take Your Opportunity"......... :jajaja: :jajaja:

Met andere woorden: "Sla die blanke aan de haak"...... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Maar het meisje was te verlegen of wil ze geen oude man............en ik was nog meer verlegen maar inspekteerde wel haar achterbenen toen ik weg liep ....en ze kreeg 70 punten.......... :jajaja:


bananacreek

#16405
Vond nog een oude.............. :lachen: :jajaja:

Op heterdaad betrapt..........kon nog net de viltstift naar buiten gooien....... :negatief: :negatief: :negatief: :banned: :banned:




bananacreek

Mocht alleen nog maar Biechten in Bacong church.............. :negatief: :negatief:........ :banned: :banned: :banned: :shhh: :shhh:


bananacreek

Ik was zo woest dat ik gelijk Moslim ben geworden.........ALI BUANG OSRAM....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:



[yt=640,505]Q8ccUG81Ba8 [/yt]


peldoman

Citaat van: bananacreek op maandag  8 september 2014, 14:35:23
Ik was zo woest dat ik gelijk Moslim ben geworden.........ALI BUANG OSRAM....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:



[yt=640,505]Q8ccUG81Ba8 [/yt]


Ok bananacreek, volgende stap Isis zeker?
Dan word je wel verbannen van dit forum ,dan moeten er koppen rollen.
Zal jammer zijn.

bananacreek

Citaat van: peldoman op maandag  8 september 2014, 15:04:20
Citaat van: bananacreek op maandag  8 september 2014, 14:35:23
Ik was zo woest dat ik gelijk Moslim ben geworden.........ALI BUANG OSRAM....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:



[yt=640,505]Q8ccUG81Ba8 [/yt]


Ok bananacreek, volgende stap Isis zeker?
Dan word je wel verbannen van dit forum ,dan moeten er koppen rollen.
Zal jammer zijn.

Nee...geen ISIS (never).........ik sluit me aan bij de Koerden............. :jajaja: :jajaja: :happy: