Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Er zijn twee Dj's die van een andere "disco" kwamen en nu in de Why Not  werken en die klootmolens gaan dan "showen" om aandacht te trekken en zitten dan op de knoppen te "slaan" en helpen de hele boel naar de Filistijnen, stelletje imbecielen maar de andere Dj's willen niet dat ik de zaak naar de eigenaar breng om zulks te stoppen....maar ik doe het toch want als er iets kapot is dan moet de unit naar Cebu city Pioneer service center voor reparatie en dan mag je van veel geluk spreken als er voorraad is van het betreffende part.................

.

bananacreek

Ok...last but not least............... :lachen: :lachen:

Toen ik in het verleden een ongelukje kreeg ging het verhaal dat mij ex zich kapot lachte......... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:



Nu woont ze al een jaar of drie in Nederland nadat haar tweede echtgenoot stierf aan diabetis related........en waarschijnlijk gaat ze voor een  :nederlandsevlag: paspoort............maar dat kan normaal niet...want de  :smiley-philippines: wet accepteerd wel double nationality maar de  :nederlandsevlag: wet accepteert dat niet tenzij je uit een land komt waar je je nationaliteit niet kan of mag verliezen...neem ik aan...........

Vorig jaar (hoorde ik vandaag) was ze in Nederland een motorwedstrijd aan het bekijken (dus moet ze een nieuwe gabber gevonden hebben?) en een motor knalde op haar in en ze heeft nu een roestvrijstalen pen in de schouder en ook een pen in de ribben en nog veel maar ellende door inwendige verwondingen...ze moest opgehaald worden in Cebu want ze kan/mag geen bagage meer zelf dragen...........

Dat moet dan ernstig geweest zijn als je nog problemen hebt na bijna een jaar.............

Nu zou ik ook moeten lachten

Hier is ze in den jaren '80..............Hasta La Vista


dozo

als zy getrouwd was met die man,krygt ze na zyn overlyden automatisch
de nederlandse nationaliteit creek. :ripba8:

josv

Citaat van: dozo op zaterdag 30 augustus 2014, 13:47:06
als zy getrouwd was met die man,krygt ze na zyn overlyden automatisch
de nederlandse nationaliteit creek. :ripba8:

Als dat zo is dan heeft die Klootzak mazzel gehad anders was ie allang patay geweest..............

Willem, ze hield van je  :kusxe8: :kusxe8:     

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....