Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nu zie ik het pas...hier ligt hij aan de ingang van Robinsons..........waarschijnlijk is hij net zulk een figuur als ik.........ik moest op de KMS in Weert op velddienst en s'nachts ging ik in een plas water liggen en wachten tot ik gevonden werd en de volgende dag lag ik netjes in een schoon bed toen het peleton langs kwam zwoegen............ :daag: :daag: :daag: :daag: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Midden in het gebouw was den ziekenboeg............ :lachen: :jajaja:


Ok terug naar AF........hier ligt hij naast de ingang van Robinsons Dumaguete...(niets met hem aan de hand maar een slimme vogel en die security guard heeft toen een zeer slechte dag gehad neem ik herbij aan....... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



Hond is ook getraind om als kussen te dienen in noodgevallen.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

bananacreek

Wow...nog meer mooie foto's betreffende Mr. Cohen............... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:


Policewoman:.........shut up Joe...I have to think.......... :denk: :denk:....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :lachen: :lachen: :lachen:


De hond denkt: "I am hungry ...is this going to take a long time?.....can we not discuss this shit in Mc Donalds?"............. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:

Iets daarvoor droomde hij van de leuke  :smiley-philippines: hete meid die hij de vorige dag voorbij zag komen ................... :happy: :happy: :happy:


bananacreek

Vanmorgen verloor een gozer zijn muffler maar waarschijnlijk hoorde hij niets met zijn koptelefoon op vol volume............. :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Zachte verpakking (plastic only) P505 per rim (10 stuks)

Kartonnen doosje ...P585 per rim (10 stuks)



Nederland 60 euros = 60x57= P3420...........tel uit je winst zelfs met aangetekende luchtpost van P480............ :thumb: :thumb:

bananacreek



Reactie Robinsons management:................ :lachen: :lachen: :lachen:

Hij is niet BLIND................ :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


peldoman

Niet alleen de Mall uitschoppen, ze moeten hem ook het land uitschoppen.
Mensen die pretenderen blind te zijn om (geldelijk) of wat voor gewin ook te bekomen vindt ik misselijk makend. :atyourservice:

gosternokke

Citaat van: bananacreek op donderdag 28 augustus 2014, 13:07:06
Zachte verpakking (plastic only) P505 per rim (10 stuks)

Kartonnen doosje ...P585 per rim (10 stuks)



Nederland 60 euros = 60x57= P3420...........tel uit je winst zelfs met aangetekende luchtpost van P480............ :thumb: :thumb:


Als het echte Marlboroos zijn zouden ook de  :smiley-philippines: van goede kwaliteit moeten zijn.   Maar ik neem aan dat die  :smiley-philippines: toch van locale tabaksbladeren worden gemaakt.    Denk dat de fijnproevers toch wel het verschil zouden proeven, want ik denk dat de in  :nederlandsevlag: gebruikte tabak niet uit   :smiley-philippines:   komt, maar eerder uit midden amrikaanse landen.

bananacreek

Citaat van: gosternokke op donderdag 28 augustus 2014, 13:50:14
Citaat van: bananacreek op donderdag 28 augustus 2014, 13:07:06
Zachte verpakking (plastic only) P505 per rim (10 stuks)

Kartonnen doosje ...P585 per rim (10 stuks)



Nederland 60 euros = 60x57= P3420...........tel uit je winst zelfs met aangetekende luchtpost van P480............ :thumb: :thumb:


Als het echte Marlboroos zijn zouden ook de  :smiley-philippines: van goede kwaliteit moeten zijn.   Maar ik neem aan dat die  :smiley-philippines: toch van locale tabaksbladeren worden gemaakt.    Denk dat de fijnproevers toch wel het verschil zouden proeven, want ik denk dat de in  :nederlandsevlag: gebruikte tabak niet uit   :smiley-philippines:   komt, maar eerder uit midden amrikaanse landen.

Weet ik niet maar mijn grote broer rookt het nu al een jaar of tien........geen klachten...