Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Dat zal voor  :nederlandsevlag: niet gelden, zolang ze niet in eigen land dat soort praktijken bezigen. Voor  :nederlandsevlag: is het allemaal een ver van mijn bed show en halen de schouders op.

Het resultaat van een beschermde leefomgeving maar ook monddood gemanipuleerde vakbonden en organisaties. Protesteren helpt immers niet, de ministers zullen vanuit hun buro's naar de mensen op het plein zwaaien(zoals Zalm placht te zeggen.)

In de US zeggen ze o.a.over de onthoofding:
"I think it is long over due for your muslim neighbors to start watching their f__king backs. They should be made to feel most uncomfortable about living in peace in our country. It is long overtime for the American backlash to this murderous cult to begin. Scatter their body parts for pigs to eat. Eradicate them from America. Man, woman, child or whatever, I don't care. I want them out or dead."

Dat is andere taal maar werkt evenmin in de huidige wereld.
Hoe was het ook al weer over de joden vervolging" dat nooit meer" ?
Als we niet oppassen zijn we het zo zelf waar "dat nooit meer" mee gebeurt.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Citaat van: Ifugao op donderdag 21 augustus 2014, 02:07:39
Citaat van: peldoman op woensdag 20 augustus 2014, 19:20:12
Bron: powned;

Het bekijken, downloaden of verspreiden van de beelden van de onthoofding van de Amerikaanse journalist James Foley, kan strafbaar zijn voor Britten.
Een woordvoerder van Scotland Yard zegt donderdag dat men kan besluiten over te gaan tot vervolging op basis van de antiterrorismewet.





Dat is toch pure sensuur van de eerste orde? De britten mogen hun kop weer in het zand steken, terwijl de slachting gewoon doorgaat. En zo langzaam maar zeker gaan we ten onder, de wereld stond erbij en keek er (NIET) naar.

Ik heb met afschuw de beelden gezien, maar tevens denk ik ook "laat de wereld maar zien met wat voor volk wij te maken hebben".  Mischien worden we ooit nog eens wakker. 
Het is gewoon dat men geen propaganda wil maken voor IS daar gaat het hem om......Wij zijn ook religieus , en ergens heb eens gelezen van: "Oog om oog, tand om tand" wanneer beginnen we daar eens mee  :confused2: Hoelang gaan we het nog aanzien dat onschuldigen moeten sterven zodat een paar verziekte fanatiekelingen een punt kunnen maken.... Men moet hierbij wel bedenken niet alle muslim's over de zelfde kam te scheren...Die verziekte geesten stelt nog geen 0,1 % van de muslims voor......Overal ter wereld vecht men tegen dat soort geweld....Op papier tenminste , bv de Usa heeft circa 50 trainingskampen voor extreme muslims.....Met medeweten van de autoriteiten, wat doet men eraan ....Niks, 0,0....In  :nederlandsevlag:  :belgiesmiley: worden de verdreven terroristen politiek asiel gegeven en mogen er leven op kosten van de gemeenschap alsook gewoon verder gaan met hun idealisme ,(propagande, oproepen, aanzetten tot..enz) geen haan die er naar kraait. Sorry maar voor mij mogen ze dat tuig uitroeien ....Als ze echt willen kan dat ....Mensenrechten, ok, maar dat zijn in mijn ogen geen mensen, dus uitroeien dat schuim...Misschien een beetje meer de politiek van Israel volgen....Ze zijn het terrorisme van Hamas spugzat....Nu ze er iets aan willen doen heeft de hele wereld kritiek....Vrouwen en kinderen dan? teroristen en terroriste in spe......Wat ik over terroristen denk, een bende lafaarden. Vrouwen en kinderen als schild gebruiken, maar je denk toch niet echt dat deze "verplicht" als "schild" dienen ,  :neeneenee: die doen dat vrijwillig en zijn er ook nog fier op .

  Wanneer gaat men eens beseffen dat het geen 12h00 is maar al 5 na 12  :confused2: ...Een Imam predikt "Dood aan de omgelovigen, het is onze plicht als muslim om zij die de islam niet volgen te vermoorden en uit te roeien" ...Reactie van de  :belgiesmiley: regering..."doe doe doe , stoute Imam , niet meer doen he of we gaan de subsidie voor de moskee halveren" . Wauw , wat een sanctie , diene Imam staat nu nog te beven in zijn schoenen.... :lachen: :lachen:  
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek


bananacreek

Ok......ik heb nu eindelijk de ware liefde gevonden na bijna 69 jaar?......... :weetikniet: :weetikniet:.......... :happy: :happy: :happy: :happy:



Als ik aan haar linkerkant sta (een paar meter van haar af) kijkt ze me recht in den ogen............... :happy: :happy:

Loop ik langs haar heen (op een paar meter afstand wegens respect) en sta rechts van haar dan kijkt ze me nog steeds recht in de ogen........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Toch weer liefde op het eerste gezicht?.............. :happy: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

Dus haar ogen en gezicht draaien mee van links naar rechts enz.............geloof me...ik ben niet dronken............ :happy: :happy: :thumb: :thumb:

Hoe is dat mogelijk ?..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :thumb: :thumb:

Morgen terug en proberen haar te kussen.............. :thumb: :thumb: :thumb:............. :halt: :halt: :respect: :respect:



bananacreek

Hoop ellende omdat de drywood termites (die komen door de mosquito screens) de speakerbox aan het opvreten zijn en dan blijft er alleen maar de bekleding over als je er niets aan doet............dus behandelen met solignum zolang het nog kan en een flinke insect-killer (UV) ophangen...












Ifugao

Zijn die kleine speakertjes wel zwaar genoeg voor uw woonkamer meneer "Bananacreek" ?

bananacreek

Dat zijn er vier van die beesten, twee op de bovenverdieping en twee beneden en nog vier andere modellen...........toen ik in 1996 van mijn ex vertrok (vanuit het andere huis 40 meter hier vandaan) stond dit huis (de Bunker) hier alleen en geen nabije buren dus kon ik me uitleven....later hebben ze er een aantal apartementen naast gezet en sommige blanken klaagden en ben er mee gestopt en nu zit ik met al dat hout voor de deur en was van plan om een "mobile-disco" te beginnen maar heb het te druk met andere bezigheden...........


Pinocchio


peldoman

Ik wil hier wel op reageren maar kan nu niet, ben bezig een Bunker in mijn tuin de graven!

Rich

Citaat van: peldoman op donderdag 21 augustus 2014, 19:02:06
Ik wil hier wel op reageren maar kan nu niet, ben bezig een Bunker in mijn tuin de graven!
Kan ik me iets bij voorstellen,........Nederland staat niet in lijst  :lachen:
Rich de Nederbelg.