Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#16130
Toch een lekkere rotzooi daar in Nederland?

Nederland is nog steeds een onderkomen van allerlei soorten criminelen en oorlogsmisdadigers?......... :denk: :denk:

Khalid k.

Gratis koffie drinken met de burgemeesters van Den Haag....en Almere............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Het is de wil van Allah.....en nu voor het laatst........... waar is mijn bijstandsuitkering uit Almere van deze maand........ ?


Wat was dat een Paradijs daar in de jaren '70............... :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Er waren toen Spanjaarden, Italianen en een paar Turken ......redelijk mee te leven.....maar nu is Nederland volledig in de uitverkoop gegaan............en verkocht........... en de Nederlanders gaan nu de slaven worden?



peldoman

Ik lees zojuist dat hij is gedood door Peshmerga-troepen in Mosul.
Dus Almere is een hem kwijt.

Amice

We zullen maar niet te vroeg juichen dan.

De dood van K. is nog niet officieel bevestigd. De moslimterrorist werd in het verleden eerder onterecht dood verklaard. De Peshmerga zeggen blij te zijn met de dood van deze 'verrader' en 'slecht mens'. K. was een van de weinige Koerden die de kant van IS had gekozen.
bron; elsevier.nl

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Toen in de jaren '70 de Truken en Marocanen met open armen werden ontvangen en de eerste Trukse cafe en winkels er kwamen toen zei mijn vader me ..:" Dit is het begin van de invasie van de islam , let op,jij misschien nog niet , maar jouw kinderen en kleinkinderen zullen er tegen moeten vechten of in  50 jaar zitten jullie allemaal op een matje te bidden".... Toen lachte ik ermee, maar nu? Al veel minder....Nogthans mijn vader heette Joachim en niet Nostradamus.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

innka3

Citaat van: Ronny55 op maandag 18 augustus 2014, 23:36:12
Nogthans mijn vader heette Joachim en niet Nostradamus.
ja, iedereen het wel zo'n vooruitziende blik.behalve de bestuurders, en met de  :eu: is het al
helemaal niet beter geworden :negatief:

Amice

Citaat van: innka3 op dinsdag 19 augustus 2014, 08:55:05
Citaat van: Ronny55 op maandag 18 augustus 2014, 23:36:12
Nogthans mijn vader heette Joachim en niet Nostradamus.
ja, iedereen het wel zo'n vooruitziende blik.behalve de bestuurders, en met de  :eu: is het al
helemaal niet beter geworden :negatief:

:lachen:

Die vooruitziende blik hebben die bestuurders ook wel maar dat durven ze niet te zeggen want dan breekt de pleuris onder de bevolking uit.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek


peldoman

Citaat van: Ronny55 op maandag 18 augustus 2014, 23:36:12
Toen in de jaren '70 de Truken en Marocanen met open armen werden ontvangen en de eerste Trukse cafe en winkels er kwamen toen zei mijn vader me ..:" Dit is het begin van de invasie van de islam , let op,jij misschien nog niet , maar jouw kinderen en kleinkinderen zullen er tegen moeten vechten of in  50 jaar zitten jullie allemaal op een matje te bidden".... Toen lachte ik ermee, maar nu? Al veel minder....Nogthans mijn vader heette Joachim en niet Nostradamus.

Wat zou dan het beste zijn om alvast te gaan leren, Arabisch ,Turks, Marokkaans, of is dat allemaal hetzelfde?
Avondschool, of via zo'n online instelling leren?
Zal voor mij niet makkelijk zijn om op mijn leeftijd nog zo'n moeilijke taal te leren.
En als ik die taal niet onder de knie krijg, wat dan? mijn kop eraf?
Zullen alle varkens uit Nederland en België verdwijnen?
Moet ik mij op mijn leeftijd dan alsnog laten besnijden? of komt er misschien een uitzondering voor ouwe zakken.
Kan ik maar beter mijn kleine wijnvoorraad nu op drinken? Alcohol mag toch niet.
Mag ik meerdere vrouwen hebben of ligt dat aan mijn inkomen i.v.m. onderhoud?
Heb last van hoge bloeddruk moet ik toch de ramadan doen?
Mag je dan je vrouw in elkaar beuken als ze geen zin heeft en jij wel?

Vragen, en vragen en vragen , zit er toch wel mee in mijn maag!


Ifugao

Citaat van: peldoman op dinsdag 19 augustus 2014, 11:44:01

Kan ik maar beter mijn kleine wijnvoorraad nu op drinken? Alcohol mag toch niet.
Vragen, en vragen en vragen , zit er toch wel mee in mijn maag!




Zolang als de drank voorraad het toelaat? Drink het allemaal maar op nu het nog kan. Morgen kan het te laat zijn!

bananacreek