Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

zeeuwen zijn rot volk . alleen de zeeuwen van de overkant is goed volk.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek


bananacreek

Dit ziet er goed uit maar de prijs is ook goed @ P114...........




bananacreek

Citaat van: boldy op zaterdag 16 augustus 2014, 13:21:08
zeeuwen zijn rot volk . alleen de zeeuwen van de overkant is goed volk.



Dan kan ik die korting wel vergeten?................. :denk: :denk:

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

TheDolphin

#16105
Ik kwam deze melk nog tegen Emborg in een delicatesse zaak in Marinduque met allemaal dure import producten. Goede melk dat wel. Vergelijkbaar met CowHead maar kost iets van 115 peso per liter. Van dat soort prijzen kunnen de boeren hier in West Europa alleen maar dromen.




boldy

meer dan 3 euro de liter, geen haar op me hoofd die daar aan denkt om zoveel geld uit te geven aan melk.
ik weet wel dat als je altijd zulke dingen in je karretje gooi je met 2000 eurie in de maand nog niet toe komt  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

TheDolphin

#16107
Citaat van: boldy op zaterdag 16 augustus 2014, 14:20:23
meer dan 3 euro de liter, geen haar op me hoofd die daar aan denkt om zoveel geld uit te geven aan melk.
ik weet wel dat als je altijd zulke dingen in je karretje gooi je met 2000 eurie in de maand nog niet toe komt  :jajaja:

Oh nee sorry ik was in de war met de echte verse yoghurt van de dairy farm in Siquijor die was 180 peso de liter. Die Emborg melk was 115 peso per liter heb ik nog even nagevraagd bij mijn vriendin. Met dat soort prijzen ben je beter af als je de melk en uit je hoofd zet.  :jajaja: En de yoghurt al helemaal.

bananacreek

Arbeidsvitaminen gebracht door de Jehova Getuigen............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:

[yt=640,505]IjNsUd-IYrk [/yt]

Blauwvinger

De jehovas getuigen hoef ik niet en die opgefokte (shemale) meiden hoef ik ook niet.
Je zult zo`n verwent opgefokt wijf maar eens in je bed hebben  :crazy: