Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Twee macho drivers op elkaar ...maar gezien het volume en ongediciplineerd rijden valt het allemaal toch nog mee betreffende het aantal ongelukken...en op een keer vroeg ik in de E.R in Holy Child Hospital hoeveel verkeers-slachtoffers daar per week werden binnen gebracht was het antwoord: Gemiddeld 10 personen..... :jajaja:







Daar hebben ze zeven man politie voor nodig............ :jajaja: :lachen: :lachen:... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

Al een aantal keer gesloten geweest....laatste stuiprekkingen?........... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

#16063


Ja Bong...... ik herinner je vader en zijn Martial Law tot 1983 en ik was in 1981 op een party in Bacong en ik zei iets verkeerd betreffende je pappa en er zat toevallig een "verrader" bij die mij rapporteerde en ik werd opgepakt door de PC (Philippine Constabulary) en ik kreeg behoorlijk wat klappen ................ :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:











See you in da disco?.................. :lachen: :lachen:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

 :smiley-philippines: pepernoten..het hele jaar door.......... :thumb: :thumb: (vertaal: Suikernoten)... :lachen:


bananacreek

Cooking cream...nog nooit van gehoord.....zoals margarine?... :weetikniet:


bananacreek

Voor de mensen met een hoop geld.......vele blanken hebben dat geprobeerd hier maar moesten het opgeven om zulke grote tomatoes op behoorlijk schaal te kunnen telen...........