Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

nils

Een jaar lijkt mij ook wat overdreven.
Een paar weken kan ik mij nog indenken ivm het gevaar van een infectie.

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hier wordt OLING (houtskool) gemaakt............hoe precies?

Was in een rotbui om het te vragen zie hierna  met de gasoline ellende........ :negatief: :negatief:






bananacreek

Moest vanmiddag met twee passagiers naar Mayabon en dacht in San Miguel Bacong benzine te kopen............ :happy: :happy:

Ik draaide het benzinestation binnen en was OP DAT MOMENT de enigste en terwijl ik de benzine dop aan het openen was kwam er een man met een jerrycan en ik zei: "Full tank please"

Maar de gast begon de jerrycan van de  :smiley-philippines: te vullen.....en ik dacht ok...geen probleem...en op dat moment kwam er een witneus van de andere kant inrijden en parkeerde aan de andere kant ......en na de man met de jerrycan had betaald ging de knuppel (benzineverkoper) naar de blanke en ik stond daar maar te wachten.............en ik keek even rond voor een signboard: NO GASOLINE FOR ASSHOLES (KLOOTZAKKEN)....

Kon niets vinden en toen ging ik wel even te keer en vroeg waar de manager was en die gasten wuifden vriendelijk naar het Noorden.............. :denk: :denk: :denk: :applaus: :applaus:

Toen er vandoor gegaan en de blanke hield WIJSELIJK zijn muil dicht................ :lachen: :lachen: :jajaja:



Wordt vervolgd...............

bananacreek

Ok met volle moed doorgereden naar Dauin (km 0f 5) en daar aangekomen was er één wachtende voor me en dat was normaal natuurlijk geen probleem en terwijl ik weer de dop van de benzinetank verwijderde kwam er een  :smiley-philippines: aanrijden en ging rechts van mij staan en ik zei tegen de bediende: "FULL TANK" .....en toen liep de man om me heen en vulde de tank van de  :smiley-philippines: ...........en toen weer dop erop en ....... :benweg: :benweg: :benweg:

Maar ik liet ze wel even weten hoe  :lachen: :lachen: :jajaja:ik over ze dacht........

Toen maar in Zamboanguita getankt...........

DIT RUIKT NAAR KLARE DISCRIMMINATIE ....of gewoon een dubbele pechhebber?................ :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek


bananacreek

Dit is wel een goede vind ik:







Maar hij spreekt ook ergens in dit artikel over het navolgende (tweede gedeelte): "Who will decide to pull the plug if you are terminal ill?"...die vlieger gaat hier toch niet op.........want dat lukt je nooit hier........