Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Camera naar een reparateur gebracht en overeen gekomen dat als hij het kan repareren ik 2000 pesos betaal en als hij de zaak niet kan repareren ik alleen P150 hoef te betalen.....vrijdagmiddag terug.............. :denk: :denk: :denk:



Dus voor een aantal dagen geen foto's meer...........everybody happy....... :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek

Deze man werkt (te) bij de CID (Immigration) en werd vorig jaar in Cebu city gearresteerd door de NBI in samenwerking met de Imm. en staat nu op suspension..maar heeft toch spreekuur............ :lachen: :lachen:



Nu stond ik vanmiddag in de post-office om sigaretten te sturen aan mijn grote broer toen en een vrouw naast mij ging staan en er lagen documenten van haar op de balie en toevallig kwam mijn oog daar op en zag tot mijn verbazing het volgende:

                                                                  COMMISSION OF IMMIGRATION AND DEPORTATION

Administrative Case:

Vs: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx                                                                            For: GRAVE MISCONDUCT AND UNBECOMING A PUBLIC OFFICIAL etc...etc...



Die man kan zijn pensioen vaarwel zeggen...................

En de Amerikaan (aanklager)  had volgens zeggen ook nog een criminal case zelf aangespannen  tegen deze man........

Deze man heeft mij toch wel goed geholpen een aantal jaren geleden....maar wilde teveel van de cake hebben?  :weetikniet:...en dan kan het fout gaan als je zulk een kloot Amerikaan tegenkomt die alles gratis wil hebben............ zelfs onder de tafel..........zoals in dit geval gebeurde.........bij die Amerikanen is het nooit goed........

nils

Citaat van: wiking op dinsdag  5 augustus 2014, 20:54:56
Een soort van febo in de  :smiley-philippines: Zal dat goed gaan lopen? Echt veel ruimte heb je niet nodig. Maarjah moet je ze wel prijzen rond de 20/30 pesos +. Lijkt me wel een leuk idee.
Wellicht in Angeles en omstreken, maar een gemiddelde Filipino zie ik niet zo gauw een Febo snack naar binnen werken.
Wat mijn vrouw erg lekker vind, is een Bucket Chicken Wings van KFC met wat rijst erbij.

dozo


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag  6 augustus 2014, 13:46:44
Camera naar een reparateur gebracht en overeen gekomen dat als hij het kan repareren ik 2000 pesos betaal en als hij de zaak niet kan repareren ik alleen P150 hoef te betalen.....vrijdagmiddag terug.............. :denk: :denk: :denk:



Dus voor een aantal dagen geen foto's meer...........everybody happy....... :happy: :happy:

Vergeet het maar Klootzak....camera is gerepareerd...........@ P2000.... :happy: :happy:

Wat was het probleen?

Eén van de connections naar de sensor was afgebroken door een val of schok of wat dan ook en nu werkt alles weer als normaal maar ik moet de instellingen opnieuw opzetten want de camera was "factrory-reset"..............

Maar ga toch rustig kijken voor een nieuwe........... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies & segers op donderdag  7 augustus 2014, 14:23:31
Citaat van: bananacreek op donderdag  7 augustus 2014, 13:08:35
Citaat van: pierrevanwies & segers op woensdag  6 augustus 2014, 16:35:25

de zaak effe verduidelijken.

www.philstar.com/cebu-news/2013/05/25/946163/b1-7-legal-officer-arrested-extortion

voor wie er meer wil van weten .

CitaatPage not found

The content you are looking for cannot be found.


zet het in de zoek machine van google en dan komt ie wel.   bij mij toch,   :hoedjeaf: 

laat iet weten svp....   :biggrinn: 

CitaatYour search - http://www.philstar.com/cebu-news/2013/05/25/946163/b1-7-legal-officer-arrested-extortion - did not match any news results.

Suggestions:

Make sure that all words are spelled correctly.
Try different keywords.
Try more general keywords.
Search Results