Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: peldoman op dinsdag 29 juli 2014, 18:47:19
Het is nog veel erger bananacreek, veel erger!!

Zie foto, onze regering, niet in Spanje maar in Den Haag zetelen ze.



:denk: De regering.... dat is wel het eerste VVD kabinet die we nu hebben he?

Mja wat is wijsheid, een oorlog voorkomen door een drugs smokkelende politicus vrij te laten.
Het druist in tegen 'justice' maar wellicht zijn er wel een hoop mensen levens bespaard en ook een hoop geld. Daarnaast koste die drugsmokkelende politicus ook al geld door hem in de bajes te smijten.

Laten we maar hopen dat hij als unwanted alien het eiland is afgezet.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op dinsdag 29 juli 2014, 19:11:06
Citaat van: peldoman op dinsdag 29 juli 2014, 18:47:19
Het is nog veel erger bananacreek, veel erger!!

Zie foto, onze regering, niet in Spanje maar in Den Haag zetelen ze.



:denk: De regering.... dat is wel het eerste VVD kabinet die we nu hebben he?

Mja wat is wijsheid, een oorlog voorkomen door een drugs smokkelende politicus vrij te laten.
Het druist in tegen 'justice' maar wellicht zijn er wel een hoop mensen levens bespaard en ook een hoop geld. Daarnaast koste die drugsmokkelende politicus ook al geld door hem in de bajes te smijten.

Laten we maar hopen dat hij als unwanted alien het eiland is afgezet.

Ja, daar heeft u natuurlijk wel gelijk in....ik reageerde weer zonder na te denken...........Maar dan als die Amerikanen wiste waar die Chaves zat waarom kwamen zij niet in actie om hem onder de tafel op te ruime?

CIA zou ook de Abu Sayaf erbij lappen......maar daar is tot nu toe niets van gekomen..........de Klootzak hebben ze tot nu toe ook niet kunnnen vinden...... :lachen: :happy: :happy:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 juli 2014, 12:53:50



Probleem was vandaag dat het een holiday was vanwege Cest'la vie.....nee (eidul - vitar)...last day of the Rammeldam?....... :weetikniet: :weetikniet:

Geen doctors aanwezig bij de Family Planning...............morgen maar weer terug

De vrouw werkte voordat ze problemen kreeg bij een sari-sari store in Malatapay en had voor drie maanden geen salary gekregen...maar nu was de oudere zuster naar die mensen gegaan en tot mijn Verbazing hebben ze de achterstallige 3000 pesos grif betaald met de beste wensen en dat de vrouw daar altijd welkom zou zijn om te werken....

DAT ZIJN NAAR MIJN MENING MENSEN MET KWALITEIT........... :thumb: :thumb: :happy: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Volgende week woensdag zou de operatie zijn als de urinetest op die dag goed zou zijn...........tot nu toe 11000 pesos voorgeschoten......

bananacreek

Da POPE gaat de rolstoelen van de "magic three" inzegenen............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:




bananacreek

Hier woonde een Canadese Duitser met zijn :smiley-philippines: vrouw een aantal jaren geleden en zijn vrouw werkte in Canada en ging een anullment aan tegen hem en hij verloor maar ik denk dat hij mij heeft voorgelogen..............

Op een gegeven moment haalde hij het dak van het huis en beweerde later dat een typhoon het dak verijderde........... :lachen: :jajaja: :jajaja:

Nu staan enkel de muren nog overeind............naast de Germelina trees en dat is een mooi stukje land....van ongeveer 6000 M2..maar hij moest toch vertrekken........en ik heb hem al een tijd niet meer downtown gezien maar de laatste keer dat ik hem zag vertelde hij dat hij wegens ziekte niet zo lang meer te leven had......... :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek


peldoman

Citaat van: bananacreek op woensdag 30 juli 2014, 12:48:27
Citaat van: Amice op dinsdag 29 juli 2014, 19:11:06
Citaat van: peldoman op dinsdag 29 juli 2014, 18:47:19
Het is nog veel erger bananacreek, veel erger!!

Zie foto, onze regering, niet in Spanje maar in Den Haag zetelen ze.



:denk: De regering.... dat is wel het eerste VVD kabinet die we nu hebben he?

Mja wat is wijsheid, een oorlog voorkomen door een drugs smokkelende politicus vrij te laten.
Het druist in tegen 'justice' maar wellicht zijn er wel een hoop mensen levens bespaard en ook een hoop geld. Daarnaast koste die drugsmokkelende politicus ook al geld door hem in de bajes te smijten.

Laten we maar hopen dat hij als unwanted alien het eiland is afgezet.

Ja, daar heeft u natuurlijk wel gelijk in....ik reageerde weer zonder na te denken...........Maar dan als die Amerikanen wiste waar die Chaves zat waarom kwamen zij niet in actie om hem onder de tafel op te ruime?

CIA zou ook de Abu Sayaf erbij lappen......maar daar is tot nu toe niets van gekomen..........de Klootzak hebben ze tot nu toe ook niet kunnnen vinden...... :lachen: :happy: :happy:

Niet kunnen vinden, niet willen vinden misschien?

bananacreek


bananacreek

Citaat van: peldoman op woensdag 30 juli 2014, 13:04:29
Citaat van: bananacreek op woensdag 30 juli 2014, 12:48:27
Citaat van: Amice op dinsdag 29 juli 2014, 19:11:06
Citaat van: peldoman op dinsdag 29 juli 2014, 18:47:19
Het is nog veel erger bananacreek, veel erger!!

Zie foto, onze regering, niet in Spanje maar in Den Haag zetelen ze.



:denk: De regering.... dat is wel het eerste VVD kabinet die we nu hebben he?

Mja wat is wijsheid, een oorlog voorkomen door een drugs smokkelende politicus vrij te laten.
Het druist in tegen 'justice' maar wellicht zijn er wel een hoop mensen levens bespaard en ook een hoop geld. Daarnaast koste die drugsmokkelende politicus ook al geld door hem in de bajes te smijten.

Laten we maar hopen dat hij als unwanted alien het eiland is afgezet.

Ja, daar heeft u natuurlijk wel gelijk in....ik reageerde weer zonder na te denken...........Maar dan als die Amerikanen wiste waar die Chaves zat waarom kwamen zij niet in actie om hem onder de tafel op te ruime?

CIA zou ook de Abu Sayaf erbij lappen......maar daar is tot nu toe niets van gekomen..........de Klootzak hebben ze tot nu toe ook niet kunnnen vinden...... :lachen: :happy: :happy:

Niet kunnen vinden, niet willen vinden misschien?

Hoogstwaarschijnlijk NIET WILLEN VINDEN................. :jajaja: :jajaja:

bananacreek