Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Je moet wel een geboren Klootzak zijn om hier achter te gaan rijden........... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Maar de liefde voor dit forum kent geen grenzen en ik moest de foto maken op de motor............... :jajaja: :jajaja:

Als de ketting van de takel breekt.....dan breken ook de twee dunne kabels daarnaast ...bijvoorbeeld na een emergency brake of een snelle zwaai naar links of rechts......

Dan slaan de "handremmen" (steenremmen) (rode eclipses) ook op tilt en neemt de truck een duik...(als hij toevalling in vrij staat).. en wie er dan ook achter rijd(t) is de pineut..... :lachen: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 juli 2014, 13:14:56
Je moet wel een geboren Klootzak zijn om hier achter te gaan rijden........... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Maar de liefde voor dit forum kent geen grenzen en ik moest de foto maken op de motor............... :jajaja: :jajaja:

Als de ketting van de takel breekt.....dan breken ook de twee dunne kabels daarnaast ...bijvoorbeeld na een emergency brake of een snelle zwaai naar links of rechts......

Dan slaan de "handremmen" (steenremmen) (rode eclipses) ook op tilt en neemt de truck een duik...(als hij toevalling in vrij staat).. en wie er dan ook achter rijd(t) is de pineut..... :lachen: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Waar blijft mijn "gevaren geld" zoals beloofd?..........en overuren??....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Typhoons komen nu aan de lopende band en het regenseizoen hier in de "central visayas" komt normaal veel later als nu het geval is....en de tijd gaat komen in dit seizoen dat er weer een supertyphoon komt............. :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief:


bananacreek

De arm lijkt hier op een olifantenbeen maar de camera was te dicht bij (of stond op zoom)............ :lachen: :lachen:


bananacreek

Vergeleken met de jaren '70 en '80 is dit een goede improvement natuurlijk, want toen was het een zeeeeeer grote ellende om hier terecht te komen.......... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:




bananacreek

Hier slaapt een "watcher-caretaker" onder het bed (achter de plastic stoel).......... :jajaja: :jajaja:  :denk: :denk:

Dus kunnen we hier van een "stapelbed" spreken"............. :applaus: :thumb: :thumb: :happy: :happy:   


bananacreek

Dat kom je hier toch niet zo tegen als in dat kikkerlandje............... :lachen:

Waar gaat dat heen?

Alle koffers straks leeg in de handen van de Islam?



Wat een helden daar in Den Haag....op de knietjes voor de CIA............ maar te verlegen om hulp te vragen?......... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:



Sorry moest er even uit...maar de Belgen zitten daar niet mee neem ik aan...............Ik wil Belg worden... :thumb: :thumb: :thumb: :jajaja: :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 juli 2014, 16:46:41
Dat kom je hier toch niet zo tegen als in dat kikkerlandje............... :lachen:

Waar gaat dat heen?

Alle koffers straks leeg in de handen van de Islam?



Wat een helden daar in Den Haag....op de knietjes voor de CIA............ maar te verlegen om hulp te vragen?......... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:



Sorry moest er even uit...maar de Belgen zitten daar niet mee neem ik aan...............Ik wil Belg worden... :thumb: :thumb: :thumb: :jajaja: :jajaja: :jajaja:

JaJaJa...ik hoorde u al daar op de achterste rij zeggen: "Hoe zit het dan met jou Klootzak?"



Daar had ik ergens om gevraagd.................. :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen:


peldoman

Het is nog veel erger bananacreek, veel erger!!

Zie foto, onze regering, niet in Spanje maar in Den Haag zetelen ze.