Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

gertve


Pinocchio


Pinocchio


boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op maandag 28 juli 2014, 20:57:22
mother i'd like to fuck


No problem.................. :thumb: :thumb:


Come here my little hungry Boldy....I have been waiting for you and you can have it all the way you like. :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

bananacreek

CitaatToen moest er een infuus worden ingebracht in den hand en zit er nog in en wordt er pas morgen uigehaald want er zit een soort kokertje op met medicijn wat in het bloed wordt released..............




bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 29 juli 2014, 12:41:29
CitaatToen moest er een infuus worden ingebracht in den hand en zit er nog in en wordt er pas morgen uigehaald want er zit een soort kokertje op met medicijn wat in het bloed wordt released..............


Werd er hier in de E.R.uitgehaald...........



Normaal is het overdag altijd "full house" daar... :jajaja: :jajaja:

De oude man in het blauwe T shirt lag op een gegeven moment met de mond wijd open te stuiptrekken.......wat een ellende om oud te worden en ik ga mijn best doen om zo langzaam mogelijk oud te worden............. :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:


bananacreek




Probleem was vandaag dat het een holiday was vanwege Cest'la vie.....nee (eidul - vitar)...last day of the Rammeldam?....... :weetikniet: :weetikniet:

Geen doctors aanwezig bij de Family Planning...............morgen maar weer terug

De vrouw werkte voordat ze problemen kreeg bij een sari-sari store in Malatapay en had voor drie maanden geen salary gekregen...maar nu was de oudere zuster naar die mensen gegaan en tot mijn Verbazing hebben ze de achterstallige 3000 pesos grif betaald met de beste wensen en dat de vrouw daar altijd welkom zou zijn om te werken....

DAT ZIJN NAAR MIJN MENING MENSEN MET KWALITEIT........... :thumb: :thumb: :happy: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek

#15909



Cest 'la vie...(Eid'l - Vitr) ...last day of the Rammeldam.?.. :weetikniet: :weetikniet:.......daar houd de Abu sayaf zich niet aan...zij moorden ook op feestdagen......... :jajaja: :jajaja:



"This planet shall be" ruled under the ISLAM within 3 years.....and all christians will be enslaved or wiped out like rats.......Allah is great".....zei hij in dit interview............. :jajaja: :jajaja:..... :weetikniet: :weetikniet: