Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Deel ?........



Op het laatste moment weer naalden en ander spul moeten kopen @ P2400.............



Allereerst moest het resultaat van de creatine test worden opgehaald bij het laboratorium want als de creatine te hoog zou zijn dan mag er geen IVP X-ray worden genomen...........

Test was normal @ 0.69 maar de HDL cholesterol veel te laag............ :ikkeniebegrijp:...misschien met het bergdieet te maken?... :weetikniet: :weetikniet:



Toen moest er een infuus worden ingebracht in den hand en zit er nog in en wordt er pas morgen uigehaald want er zit een soort kokertje op met medicijn wat in het bloed wordt released..............

Verschillende IVP x-rays en tussen elke foto moest 45 minuten zitten, waarschijnlijk te maken met een verhoogde dosis aan Rontgen straling vanwege de kleurvloeistof....en dat was IOPAMIRO en duur @ P2200..

Ik had een  :nederlandsevlag: vriend hier in 1996 die nierkanker had en die kreeg een soort enema met BARIUM-SULFATE...en dat kwam eruit op de x-ray table...wat een vieze boel...



Pas nadat de de xrays "gelezen" zijn dan kan de doctor een besluit nemen betreffende een operatie...........wordt vervolgd (morgen)...maar moet eerst weer naar Tanjay....

bananacreek

Ok Junior....... haal die klauwen uit je zakken en doe iets en sta me daar niet aan te staren alsof ik van URANUS kom........en geen commentaar alsjeblieft....ik heb al genoeg problemen........ :jajaja: :jajaja: :lachen:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Vergeet niet dat de vogelkenner uit Nederland nog steeds ergens bij de Abu Sayaf vast zit (als hij nog leeft)............. :negatief: :negatief:

Vreemd dat je daar vanuit Nederland ook helemaal niets hoort.................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




bananacreek

#15896
Het leven van een Klootzak gaat zekers niet over een bed van rozen................... :neeneenee: :neeneenee: :negatief:

Was op weg naar Mayabon (Zamboanguita) met twee passengers en reed op een nieuw gelegd stuk betonweg in Barangay Bacagay en zag door de regen niet dat het oude asfalt op het einde van het stuk zo'n 35 tot 40 cm lager lag en dat er geen "afrit" was en ik sloeg met een snelheid van ongeveer 50 km per uur op het asfalt en bleef gelukkig rechtop en dat was niet gek op bijna 69 jarige leeftijd met veel geluk................THANK YOU LORD?.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Toen reed ik later op de highway tussen Dauwin en Malatapay toen ik plotseling met een lekke achterband slingerend tot stilstand kwam en vertelde de passengers om een Jeepney te nemen en ik reed verder op de platte band om een vulcanizing shop te vinden en gelukkig naar een halve kilometer maar dar bleek wel dat de binnenband kapot gereden was maar gelukkig heb ik altijd een reserve binnenband bij me als ik op de dienstmotor ben..(in de pvc pipe boven het voorspatbord)........ :happy: :happy:

Koste 30 pesos maar ik gaf hem 50 pesos (noemen ze hier de markt verpesten)........... :weetikniet: :weetikniet:

Hij deed het goed en snel want soms is het een grote ellende bij sommige vulcanizers, met zeer slechte gereedschappen...........




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag 28 juli 2014, 14:29:20
Vergeet niet dat de vogelkenner uit Nederland nog steeds ergens bij de Abu Sayaf vast zit (als hij nog leeft)............. :negatief: :negatief:

Vreemd dat je daar vanuit Nederland ook helemaal niets hoort.................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:





Dat is geen foto van de Abu Sayaf...maar MNLF of MILF............of heb ik het helemaal fout?

Dit is de ABU SAYAF