Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

8,8 Ha = 8,8 x 10000 = 88000 vierkante meters : 400000 = P0,22 per vierkante meter............niet gek afhankelijk van de right of way om daar te komen ....probleem is de tax declaration dat betekend dat het land nog steeds "public land" is maar het is mogelijk om de title te verkrijgen door degene die daar een claim op legt enz enz.....

Staat weer niet bij waar het is want ze zijn bang dat je rechtstreeks naar de eigenaar gaat en dan hebben ze geen commission......... :lachen: :lachen:


bananacreek

In de voorjaars uitverkoop.............. :lachen: :lachen:

Buy one ..take one?..... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 24 juli 2014, 13:49:35
Ok, terug in Dumaguete en verder met de patient.............



Ik begrijp nog steeds niet waarom ik niet in die "family planning" behandelkamer mocht komen om vragen te stellen aan die doctor...en nu weet de patient zelfs de naam niet van die doctora................ :lachen: :lachen: :applaus: :applaus:

Ik wil dit op de radio hebben...vele mensen brengen hun kinderen of andere familie voor behandeling en mogen niet naar binnen?"

Het laatste hierover is NOG NIET GEZEGD............... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:


Deze gasten (zijn er een stuk of zes) delen nummetjes uit voor de BOTICA aan de andere kant van de straat want in het Provncial Hospital kan je GEEN medicijnen kopen en het hospital wilde voor een paar miljoen kopen maar er blijkt corruptie in het spel te zijn en wie zijn de verliezers?



Ja...de armen...

De doctors schrijven medicijnen uit die alleen maar in deze botica te krijgen zijn en komen mesal uit India en de doctors krijgen dan een "commission" toegestopt....



Vervolg:

Weer een hoop werk vandaag met de zovele misverstanden en dommigheden.............

Maar nu zou het zo zijn dat ik te snel gekeft heb omdat de doctor dan pas een besluit zou nemen als alle voorbereidende tests en dokumenten compleet zijn en dat zou dan maandagmiddag gebeuren...............

X-ray and ultra-sound en MRI-scan department in de nieuwe vleugel van Provincial hospital



wordt vervolgd...........

bananacreek

Nu moest en een blood test gedaan worden in Holy Child @ P1125.......... :daag: :daag: :denk:



Een CA 125 en heeft met een tumor te maken waarschijnlijk om kankercellen te vinden?.... :weetikniet:

Even Google bellen:

Inderdaad

http://en.wikipedia.org/wiki/CA-125

De normale waarden zouden tussen 0 - 50 moeten zijn en de test gaf als resultaat 47 ....aan dus bijna een bordeline?


bananacreek

#15844
Er moest ook een speciale Xray worden genomen met een injectie van een kleurstof en het slikken van een een drankje zoals hieronder aangegeven........



Vroeger had ik een Nederlandse vriend hier met nierkanker en die moest BARIUMPAP slikken of zoiets en ik was ook in de Xray room en zijn vrouw zat op de kamer lekker tv te kijken.... :negatief: :negatief:

Toen kwam het er uit in de wc en ik moest de man geheel schoonvegen met wc papier en de hele wc ruimtre zat onder en zijn vrouw heeft nooit een dankjewel kunnen zeggen....... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Dis is dus iets anders?

Weer Google bellen: Laxative......



Probleem was dat er weer foutive informatie was gegeven en je van de ene kant naar de andere kant werd gestuurd......... :negatief:

Alleen op het laatste moment werd dit papiertje gegeven .......en op het laatste moment gaan ze het kopen...van mijn geld....nu zo'n zes duizend pisos...........

Dat gaat een ellende worden dar in dat provincial hospital met de bedden op de gang.............


bananacreek


bananacreek

Dat gaat een ellende worden met die operatie met al de beden op de gang en hallway............. :negatief: :negatief:





Dan beter om mijn mond dicht te plakken met tape?.......... :weetikniet: :weetikniet:

Maar ik heb A gezegd en nu niet meer terugkrabbelen en ik heb daar toch heet wat "patienten" gehad in die 35 jaar hier in het Beloofde Land....

bananacreek


bananacreek

Terug in het provincial hospital en op den terugweg maakt een pedicap een U-turn en ik ramde hem bijna en de mvolgende keer zou ik het been van zulk een smeerlap moeten verbrijzelen met mijn  voorwiel..... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:



Operating room entrance


bananacreek



Hemorrhoiddectomy?................ :jajaja: :weetikniet: :weetikniet:

Doctor Google and Dr. Rossi to the Emergency Room please?.....on the double.... :jajaja: :jajaja:

Jesus Christ.............. :negatief: :negatief: :negatief: