Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Twee video clips maar komen later...........

Amlan..........  RACAY....




bananacreek

#15831
Ok, terug in Dumaguete en verder met de patient.............



Ik begrijp nog steeds niet waarom ik niet in die "family planning" behandelkamer mocht komen om vragen te stellen aan die doctor...en nu weet de patient zelfs de naam niet van die doctora................ :lachen: :lachen: :applaus: :applaus:

Ik wil dit op de radio hebben...vele mensen brengen hun kinderen of andere familie voor behandeling en mogen niet naar binnen?"

Het laatste hierover is NOG NIET GEZEGD............... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:


Deze gasten (zijn er een stuk of zes) delen nummetjes uit voor de BOTICA aan de andere kant van de straat want in het Provncial Hospital kan je GEEN medicijnen kopen en het hospital wilde voor een paar miljoen kopen maar er blijkt corruptie in het spel te zijn en wie zijn de verliezers?



Ja...de armen...

De doctors schrijven medicijnen uit die alleen maar in deze botica te krijgen zijn en komen mesal uit India en de doctors krijgen dan een "commission" toegestopt....


bananacreek

.

Vroeger in 1979 was dit één grote ellende hier ................... :jajaja: :jajaja:





De Sing-Along wordt gebruikt als Public - Address system...... :lachen: :lachen: :jajaja:

"I did it my way?" en "Green Green Grass of home"........... tussen de patienten door............ :lachen: :lachen:



Zou nu zo zijn dat de patient wel for "charity" in aanmerking zou komen maar dat de medicijnen wel betaalt moeten worden en nu moeten we morgen naar het capitol om hulp van de governor te krijgen en misschien ook van de Sweepstakes office.......

Scheelt toch weer 80 duizend pesos.............maar de grote vraag is KUNNEN ZE HET DOEN IN HET SLACHTHUIS?................. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

In de tweede video clip (later) ziet men een hoop paarden en dat komt omdat er morgen op de Fiesta van Tanjay City HORSEFIGHTING is ........ :jajaja: :jajaja:



Ik vind het maar misdadig en dierenbeulenwerk........ :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:



Buitenspel................... :lachen: :lachen:


bananacreek

Clip 1...volume laag zetten svp............

[yt=640,505]1IQw4JPSCaM [/yt]

Cobra

Citaat van: bananacreek op donderdag 24 juli 2014, 13:39:20
Twee video clips maar komen later...........

Amlan..........  RACAY....





Dit is mooi spul Bananacreek !

Als ze technisch tenminste in orde zijn.

Lijkt wel op de zundapp driewielers die in china geproduceerd werden/worden.


Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek