Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

.

Dumaguete




Ik zie ze hier rondrijden waarbij de containers op een platte wagen staan zelfs ZONDER locks of dit soort dingen.............. :lachen: :lachen: :negatief:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

.

Dan zou je misschien 7 billion euros van Van Nelle kunnen eisen?........... :weetikniet:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 juli 2014, 15:06:30


We moesten naar de family planning en ik zei gelijk: "She is not pregnant but she has a tumor"................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

"Yes Joe............ but you have to be at the same department for your problem"...............

Doctors hadden een meeting en dan morgen om 1300 uur terugkomen en volgens de mensen daar zou het met de juiste papieren een zg. "Charity case"kunnen worden waarbij ook de medicijnen door de regering worden betaald naast de operatie....maar dan moet je wel met de juiste papieren komen opdaaven zoals een verklaring van de barangay office dat de patient een "indigent" is en een eventuele belaofte van de governor met financiele hulp....dus een hoop werk aan de winken en het probleem is dat de patient zelf geen woord Engels spreekt................

Dan donderdag naar de bergen brengen en zelf weer gelijk terug na een uur......... :negatief: :negatief:

Het begint erop te lijken dat ik een sociale werker ben?..................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Vandaag terug geweest maar ik mocht NIET naar binnen............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...een blanda stelt misschien teveel vragen?



Aantal laboratory testen genomen en waarbij een rekeing kwam van P1980 maar dat hoefde ze niet te betalen en ik kan het niet uit haar krijgen of ze nu als charity patient is aangenomen of niet, maar dat horen we wel in de bergen morgen...ze moet om 06.30 in het ziekenhuis terugkomen voor een uitslag van een test.

Ik had die dra. willen vragen welke dokumenten te verkrijgen om als bewijsvoering te dienen dat de patient werkelijk een "indigent" is..................het wordt steeds ingewikkelder..................

Het onderzoek gebeurde in de family planning clinic want alles wat onder de gordel is valt daat onder ..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




bananacreek

#15818
Citaat van: bananacreek op woensdag 23 juli 2014, 11:48:05
.

Dan zou je misschien 7 billion euros van Van Nelle kunnen eisen?........... :weetikniet:






Voeger in  :nederlandsevlag: rookte ik DRUM, SAMSON, WINNER, Zware van NELLE en sigaren.....en op den  :smiley-philippines: Boss, Plaza, Licking strike (klein stevig tabacco blad gerold), lumbai (tabacco blad (dun) en nog wat andere rotzooi to 1992 toen ik op de derde verdiep[ing van Gaisano Metro dacht dat ik dood ging...maar overleefde het en stond drie uur daarna weer te roken als een ketter op het schip tussen Cebu city en Dumaguete.............. :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:

Toen een hartaanval in 1989 en het eerste wat ik deed toen ik uit het ziekenhuis kwam was een sigaret opsteken en SM beer........... :lachen: :lachen:

Op 20 maart 1992 na bijna een beroerte of zoiets.......... nooit meer een sigaret opgestoken..............op medische redenen is er wel vanaf te komen maar ik begrijp zeer goed dat er ook mensen zijn die het moeilijk hebben om zo maar kont bloot te stoppen.............................

Kom ik er evenwel achter dat ik straks een of ander ziekte heb die niet te genezen is naast de geestelijke gestoordheid dan laat ik gelijk zware van Nelle opsturen maar je kan het ook in SM Cebu city kopen............ :thumb: :happy: :happy:......maar peperduur

SM Cebu city

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 23 juli 2014, 11:55:31
Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 juli 2014, 15:06:30


We moesten naar de family planning en ik zei gelijk: "She is not pregnant but she has a tumor"................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

"Yes Joe............ but you have to be at the same department for your problem"...............

Doctors hadden een meeting en dan morgen om 1300 uur terugkomen en volgens de mensen daar zou het met de juiste papieren een zg. "Charity case"kunnen worden waarbij ook de medicijnen door de regering worden betaald naast de operatie....maar dan moet je wel met de juiste papieren komen opdaaven zoals een verklaring van de barangay office dat de patient een "indigent" is en een eventuele belaofte van de governor met financiele hulp....dus een hoop werk aan de winken en het probleem is dat de patient zelf geen woord Engels spreekt................

Dan donderdag naar de bergen brengen en zelf weer gelijk terug na een uur......... :negatief: :negatief:

Het begint erop te lijken dat ik een sociale werker ben?..................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Vandaag terug geweest maar ik mocht NIET naar binnen............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...een blanda stelt misschien teveel vragen?



Aantal laboratory testen genomen en waarbij een rekeing kwam van P1980 maar dat hoefde ze niet te betalen en ik kan het niet uit haar krijgen of ze nu als charity patient is aangenomen of niet, maar dat horen we wel in de bergen morgen...ze moet om 06.30 in het ziekenhuis terugkomen voor een uitslag van een test.

Ik had die dra. willen vragen welke dokumenten te verkrijgen om als bewijsvoering te dienen dat de patient werkelijk een "indigent" is..................het wordt steeds ingewikkelder..................

Het onderzoek gebeurde in de family planning clinic want alles wat onder de gordel is valt daat onder ..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:






"DR. ROSSI.....PLEASE COME TO THE EMERGENCY ROOM"................ :jajaja: :jajaja: