Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

citaat bananacreek:

DE RECHTER DUWDE ECHTER EEN WORTEL DOOR MIJN STROT EN ACCEPTEERDE HAAR VERHAAL.....(gedeeltelijk)...

Ze vroeg 300 duizend onderhoudsvergoeding maar dat werd toch wel afgewezen en ook mijn gereedschappen en vibrators werden aan mij als personal goods toegewezen

Dit roept vragen op bananacreek?
Meervoud dus , enkele vibrators.
Waarom?  kon of kan je zelf niet meer?
Wat doe je nu met die dingen? op Ebay zetten of ??

Hebben we eigenlijk ook niks mee te maken ,maar ja interesse, medeleven zeg maar.

ps: welke batterijen gebruikt jij?

bananacreek


bananacreek

Citaat van: peldoman op zondag 20 juli 2014, 14:43:55
citaat bananacreek:

DE RECHTER DUWDE ECHTER EEN WORTEL DOOR MIJN STROT EN ACCEPTEERDE HAAR VERHAAL.....(gedeeltelijk)...

Ze vroeg 300 duizend onderhoudsvergoeding maar dat werd toch wel afgewezen en ook mijn gereedschappen en vibrators werden aan mij als personal goods toegewezen

Dit roept vragen op bananacreek?
Meervoud dus , enkele vibrators.
Waarom?  kon of kan je zelf niet meer?
Wat doe je nu met die dingen? op Ebay zetten of ??

Hebben we eigenlijk ook niks mee te maken ,maar ja interesse, medeleven zeg maar.

ps: welke batterijen gebruikt jij?


Gasoline....no batteries.........



peldoman

Okido, snap het, op hogedruk werken die van jou.

Doet dat nog pijn op hogedruk vibreren?




Ja, weet het, ben melig vandaag .

bananacreek

Citaat van: peldoman op zondag 20 juli 2014, 15:18:21
Okido, snap het, op hogedruk werken die van jou.

Doet dat nog pijn op hogedruk vibreren?

Ja, weet het, ben melig vandaag .

Goed smeren is uiterst belangrijk................ :jajaja: :jajaja:


dozo


bananacreek

Citaat van: dozo op zondag 20 juli 2014, 18:13:17
was ook geen bedreiging naar je ex creek. :neeneenee:


Begrijp ik en er is hier een misverstand:

IK BEDOELDE DAT IK OP DIT "OPENBARE" FORUM GEEN ENKELE BEDREIGINGEN WIL/MAG UITEN TEGEN MIJN EX HETGEEN OP ZICHZELF AL EEN STRAFBAAR FEIT ZOU ZIJN ONDER DE  :nederlandsevlag: EN  :smiley-philippines: WET

ER IS HIER EVENWEL GEEN ENKEL GEWELD NODIG WANT ZULKS ZOU TOTAAL ZINLOOS ZIJN OM TE BEREIKEN WAT IK WIL.........TIJD IS  MIJN HULP..... :jajaja: :jajaja:

MIJN EX ZEI ALTIJD:........(er zijn nog twee wachtenden voor u)........


"WAT YOU DON'T KNOW...............WON'T HURT YOU"................... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Zwaar Transport Oling...(houtskool)................. :jajaja: :jajaja:





Die komen soms vroeg in de morgen 20km uit de bergen lopen en dit gaat wel maar ze doen het ook als de manden zwaar in gewicht zijn met papayas en andere zwaardere artikelen.............

bananacreek


bananacreek

Kreeg gisteren een text om even naar Mayabon te komen want de zuster van een vroegere housekeeper zou ziek zijn.......

Even daarheen geweest en gelukkig geen regen meer maar wel een hoop modder daar...

De vrouw (40) had een week last van pijn in de onderbuik.......en wilde een ultra-sound hebben....

Ik zei je kan beter eerst naar een doctor gaan...........

GEEN geld......................

Ik zei: "Ok wat heb je als onderpand?".................

Een kalfje @ P10,000.00 waarde...........

Ik zei dat ik zulks in een contract wil hebben...(later)

Dat is dezelfde vrouw die neergehakt was met een bolo op de trouw van haar zuster in 2004......ik heb haar voor doodbloeden kunnen redden door haar om middernacht met vliegende vaart uit de bergen te rijden met de Jeep.............



Ze gaf geen krimp........... :thumb:




De bruid


Word vervolgd: