Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Internet loopt zeer goed hier vanavond maar heb het ergens niet nodig want ik ben in WILDE STAKING BIJ DEN DISCO................




bananacreek


bananacreek

Deze zotte teef deed alle kuipjes met margarine open en ook het papiertje wat de margarine afdekt en begon er aan te ruiken.....en ze trok zich niets aan van mijn opmerkingen..... :lachen: :lachen:


bananacreek


boldy

geen dank creek. lekker asiociaal wijf dan om die kuipjes boter open te maken.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

#15777
Paar weken geleden:



Reactie daarop:



Een nieuwe reactie van Kojak:



De blanke genaamd " Muddyfeet" daar zal wel bedoeld mee worden een zekere "RHOODY" die een forumbeheerder hier is en een vuile vieze gore smeerlap is en die ook op de crematie van het forumlid JFK (dit forum) weigerde om zijn geile pet af te nemen en volgens die flikker is niets goed in Dumaguete en de Filipijnen en zelfs niet de hoeren en geen normale vrouw zou een relatie met dat beest willen hebben....die gast denkt dat  :smiley-philippines: tot "der UNTERKLASSE" behoren

Hier zit de schoft bij de crematie van JFK en ik zou maar al te graag met hem op den vuist willen gaan.........5 ronden.......u kunt nu uw geld storten op het rekening nummer van dit forum...minimale inleg 500 euros........ :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Dit is geen bedreiging aan Rhoody maar een vriendelijke sportieve uitnodiging................. :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:

Ok...koest ga liggen Klootzak....goed volk..... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

Dit is een reactie van een Amerikaan en daar ben ik het met een aantal punten mee eens....de vergelijking hoe de  :smiley-philippines: in andere landen worden gerespecteerd.................




Dit wordt oorlog?....... :weetikniet: maar de spanningen worden tenser............... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: boldy op zondag 20 juli 2014, 14:13:24
geen dank creek. lekker asiociaal wijf dan om die kuipjes boter open te maken.


Ja correct en ze deed of ze de President was................ :lachen: :lachen:..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ze wrijft eerst even tussen de benen omdat ze waarschijnlijk haar maandstonden had en vervolgens doet ze met dezelfde twee vingers het margarine kuipje open en trekt het papiertje omhoog en stopt haar "running nose"in het kuipske............... :denk: :picsplease:


bananacreek

Begint hier nu wel een beetje te waaien................ :jajaja: :jajaja: