Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: peldoman op zaterdag 19 juli 2014, 19:04:36
Bananacreek,  begint met een H  en eindigt met Man.
Kost misschien een paar centen maar dan heb je ook wat.

Kunnen wij jou satellietbeelden blijven bekijken. :haha:

Ikke niet van de begrijpenden zijn.................... :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ifugao

Citaat van: bananacreek op zondag 20 juli 2014, 07:30:02

Ikke niet van de begrijpenden zijn.................... :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Ach klukje toch........... is Klukkluk een beetje van de vergeetachtigen?  :lachen:

dozo


dozo

misschien moeten wy hier in nederland  haar het leven zuur maken. :lachen: :lachen: :evil:

bananacreek

Wat dan ook mag beginnen met een H en eindigen met een Man

Is dit een kruiswoordpuzzel ?....hoeveel letters?

Wat dan ook.....totaal geen geweld van mijn kant want daar koop ik totaal niets voor............

Haar leugens zijn zo te doorzien dat ze een val zet voor zichzelf op de lange duur......

Ze dacht in 1996 er met een jaar vanaf te zijn..........we beginnen pas.... :lachen: :lachen:

Ze vertelde de rechtbank dat ze de properties met het verkopen van Avon en coconuts zelf gekocht had terwijl ze geen enkele schriftelijke bewijsvoering kon overleggen aan de rechtbank waaruit bleek hoeveel inkomen ze per maand ontving of verdiende door business....

Ik kon verklaringen overleggen vanuit Nederland en andere bronnen betreffende mijn maandelijks inkomen.......

DE RECHTER DUWDE ECHTER EEN WORTEL DOOR MIJN STROT EN ACCEPTEERDE HAAR VERHAAL.....(gedeeltelijk)...

Ze vroeg 300 duizend onderhoudsvergoeding maar dat werd toch wel afgewezen en ook mijn gereedschappen en vibrators werden aan mij als personal goods toegewezen......... :happy: :happy: :happy:

Nu begint ze weer met leugens maar heel toevallig is daar een stokje voor gestoken door een  :smiley-philippines: vriend van mij die benaderd werd door een andere  :smiley-philippines:....

Wil ze niet om de tafel zitten en onderhandelen?........ :denk:............ :weetikniet: :weetikniet:

Ok, dan gaan we weer naar de rechtbank en dat kan zeer lang duren (10-15 jaar) en ik ben bereid tijdens de strijd te sterven....met mijn laarzen aan...... :ripba8: :ripba8:



Ze zag er nog goed uit voor 58 jarige leeftijd...........

Ik vertelde haar betreffende mijn fouten in het huwlijk en bood daarvoor mijn verontschuldigingen aan maar ze lachte alleen vals....ze wilde alleen de titles hebben....en ik vertelde haar dat ik zulks niet kon doen zolang er geen "FINAL WRIT OF EXECUTION" door de RTC was uitgereikt en dat doen ze niet zonder hearing en pas NA DAT de FILES door de Supreme Court zijn terug gestuurd...en dat kan tot twee jaar duren.....

Nu gelijk begonnen met organiseren en voorbereidingen en ik wacht niet tot het laaste moment zoals vele  :smiley-philippines: doen waaronder ook mijn ex......

Ze heeft geprobeert mij om zeep te helpen via een Albolario met BARANG................maar dat is haar niet gelukt.....want de Albolario wist niet dat hij met een echte Klootzak te maken had............. :lachen: :lachen: :happy: :happy:

Waarschijnlijk ga ik op den lange duur "gedeeltelijk" verliezen maar dan kan ik zeggen: "IK HEB MIJN BEST GEDAAN OM HET HAAR ZO MOEILIJK MOGELIJK TE MAKEN" omdat zij geen eerlijk spel wilde spelen....................Opgeven..............NEVER.....






bananacreek


boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

#15767
Citaat van: boldy op zondag 20 juli 2014, 13:33:54
Hitman


AHA...................Hitman...Dank u vriend Boldy..........u bent de enigste die medelijden met een oude Klootzak heeft?....Ja maar dan moet je die hitman ook opruimen want als ze geld in hun zak hebben en dronken woren........... :rennen: :rennen: :benweg: :benweg:



Geen lichamelijk geweld...psychologische oorlogsvoering en TIME WILL BE THE JUDGE.............. :happy: :happy: :happy:

Dit is een open forum en zeer gevaarlijk om  bedreigingen te uiten in welke vorm dan ook.....dus aan mijn ex:



Ook aan mijn ex:

[yt=640,505]r7LiVwjQyQI[/yt]

Wat gaan we nou krijgen?............My Love For You Will Never Fade Away............... :hoedjeaf: :hoedjeaf:



bananacreek


bananacreek