Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Regen in de burt van Mt. Talinis...........maar komt er niet uit in Mayabon........






bananacreek


bananacreek

Kop van de slang op een rots kapot geslagen....dom want verzamelaars ...meestal blanken geven er goed geld voor......... :lachen:



bananacreek

Tweemaal naar links....rechts door........... :jajaja: :jajaja: :lachen:



Van boven langs onder.............




Had je opmerkingen Klootzak?................... :jajaja:  :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Als het je hier niet bevalt...sodemieter dan maar op...we hebben je niet nodig.. :jajaja: :jajaja: :daag: :daag: :daag:


bananacreek

Iemand beweert dat als wanneer men twee video splitters "daisy-chains" het signaal in de tweede unit minder is desondanks dat elke poort een signal amplifier heeft?.............. :weetikniet: :weetikniet:







Wordt er soms zeeziek van als ik dat allemaal aan moet kopen (en even voorschieten via PayPal en het probleem is dat soms de artikelen niet werken en dan begint de ellende als dat vanuit Taiwan, Hong Kong of waar dan ook moet komen..... :negatief: :negatief:

Zeer moeilijk om 8 channel spitters te vinden hier en zal het via eBay moeten doen maar dat kan weken duren............. :negatief: :negatief:

Kan het hier wel vinden maar dat is in Taiwan...........

http://www.ebay.com/itm/EC-8-Port-3RCA-AV-HDTV-DVD-Switch-Splitter-Box/120731517758?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D23769%26meid%3D8123933423457921600%26pid%3D100005%26prg%3D10163%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D261044455578&rt=nc

De Hopeloze Klootfiets..................

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Dit komt uit Nederland en ik dacht dat ze daar meer snuggerder waren?............ :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:


Amice

Citaat van: bananacreek op zaterdag 12 juli 2014, 12:47:11
Dit komt uit Nederland en ik dacht dat ze daar meer snuggerder waren?............ :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:



De  :nederlandsevlag: chauffeurs wellicht wel maar het wemelt tegenwoordig van de poolse, litouwse en zelfs filipijnse chauffeurs op de weg, dus waar je maar als er gaat rijden.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Cobra

Citaat van: Amice op zaterdag 12 juli 2014, 18:12:52
Citaat van: bananacreek op zaterdag 12 juli 2014, 12:47:11
Dit komt uit Nederland en ik dacht dat ze daar meer snuggerder waren?............ :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:



De  :nederlandsevlag: chauffeurs wellicht wel maar het wemelt tegenwoordig van de poolse, litouwse en zelfs filipijnse chauffeurs op de weg, dus waar je maar als er gaat rijden.

Wat er hier gebeurd is, is iets vreemd.

Of die container heeft :

1-op een platte oplegger gestaan (niet gemaakt voor vervoer van containers) zonder twist-locks die tesamen met de container hoger dan b.v. 4.20 meter was. daar lijkt het sterk op.
  4 Meter is toegestaan zonder speciale vergunning.

2-Of hij heeft op een containerchassis gestaan MET twist-locks waarbij de chauffeur de luchtvering op de trekas omhoog heeft laten staan wat me onwaarschijnlijk lijkt omdat er dan alarm af gaat als je gaat rijden en bovendien kan de container er dan niet zo mooi afschuiven.

Dus ik denk optie 1.

(voor degene die niet weten wat een twist-lock is, dat zijn die pinnen waar de container op elke hoek overheen zakt en die je een halve slag draait en vastzet zodat containetr geborgd staat)
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice: