Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Oh dat is niet zo moeilijk...het is de 3e van rechts want die heeft de koplampen goed afgesteld.  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Cobra

Citaat van: bananacreek op donderdag 10 juli 2014, 15:07:56
Er werkt (te)...of ...on...of ....een GRO in de disco (karaoke) en die vond een jonge blanke en de man was hier vorige week........... :lachen: :jajaja: :thumb:

Nu zag ik haar vanmorgen met een zeer jonge  :smiley-philippines:

Ze vertelden me dat ze een apartement huurden voor 11 duizend pesos en volledig gemeubileerd......

De blanke werkt zich kapot in het buitenland om de 11 duizend enz enz te betalen terwijl de  :smiley-philippines: de "wagen" (GRO model) onderhoudsbeurten geeft zoals "doorsmeren" en "opvullen"...en de "koplampen" poetsen en af te likken............ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



Zulke streken zou je nu toch helemaal niet verwachten in de PH he Bananacreek ?

:lachen:
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

bananacreek

Citaat van: Cobra op donderdag 10 juli 2014, 15:36:00
Citaat van: bananacreek op donderdag 10 juli 2014, 15:07:56
Er werkt (te)...of ...on...of ....een GRO in de disco (karaoke) en die vond een jonge blanke en de man was hier vorige week........... :lachen: :jajaja: :thumb:

Nu zag ik haar vanmorgen met een zeer jonge  :smiley-philippines:

Ze vertelden me dat ze een apartement huurden voor 11 duizend pesos en volledig gemeubileerd......

De blanke werkt zich kapot in het buitenland om de 11 duizend enz enz te betalen terwijl de  :smiley-philippines: de "wagen" (GRO model) onderhoudsbeurten geeft zoals "doorsmeren" en "opvullen"...en de "koplampen" poetsen en af te likken............ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



Zulke streken zou je nu toch helemaal niet verwachten in de PH he Bananacreek ?

:lachen:

Nee zeker niet in "The city of Gentle People" (lees Gentle Bullets)............en dit is iets wat hier zeer vaak voorkomt...maar ik nooit op het forum heb willen uiten om daarbij misschien mensen de moed doen te laten verliezen...........of zoiets.........

Hier naast mij in die apartementen op "door 4" trok een antal jaren geleden een Amerikaan in met een mooie Filipina ...........(toch wel maat 36+ BH).... :jajaja: :jajaja:

Op een gegeven moment (op een mooie zomerdag) moest hij terug naar zijn homeland om te werken terwijl zijn geliefde in het apartement zou blijven.....en trouw wachten tot hij terug zou komen om haar te trouwen..... :happy: :happy: :happy: :happy:

Een dag of twee nadat hij weg was begon het feest:

s'Avonds en ook gedurende de dag voor een paar maanden.......... zag het daar zwart van de  :smiley-philippines: die haar "onderhielden" ..en daar werd zoveel afgepopt dat de vonken over de muur vlogen (bij wijze van spreken) en de gebruikte condoms werden daadwerkelijk over de muur op mijn gras gegooid.......later zijn ze er allemaal door de eigenaar van de apartments uitgetrapt omdat ze s'nachts vaak aan het vechten waren wie haar het eerst zou nemen.......... :lachen: :lachen:






dozo


Alex

Citaat van: bananacreek op donderdag 10 juli 2014, 16:33:48
...........(toch wel maat 36+ BH)....



Ik zou geen eens weten wat maat 36+ is. Ik ken alleen A B C D.

Ronny55

Citaat van: Amice op donderdag 10 juli 2014, 07:38:18
Ik vraag me af hoe je dat doet Ronny55 want hier zie je zelden reformzaken waar ze alles voor diabetisch hebben en als ze het al hebben is het niet te pruimen heb ik mij door filipino's met diabetisch laten vertellen.

Wellicht een idee om zo een zaken keten hier op te zetten door een wellustige ondernemer?  :weetikniet:
Doordat een goede verzorging voor diabetisch in de  :smiley-philippines: onbetaalbaar zijn, zijn er hier vele alternatieve middelen,

In mijn geburen woont 'n vrouwtje , een "kruidenheks" , die heeft mijn helpster hopen planten aangewezen die zomaar in het wild groeien en "suikerverlagend" zijn. 2x per dag maak mijn helpster een soep met een mengeling van deze planten.
Eet die "soep" al 2 a 3 jaar, ik vind ze lekker , gelukkig anders hou je dat niet vol. Vraag me nu niet wat er allemaal in zit, dan moet ik de meid erbij halen. Malongai, sajote, okra en nog een paar dingen  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek

Citaat van: Alex op donderdag 10 juli 2014, 21:17:55
Citaat van: bananacreek op donderdag 10 juli 2014, 16:33:48
...........(toch wel maat 36+ BH)....



Ik zou geen eens weten wat maat 36+ is. Ik ken alleen A B C D.

Hier ben ik altijd goed in geweest tijdens de sollicitatie gesprekken................ :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

In de volsmond is size 36....grote handen maat......oftewel "volle bak"................. :thumb: :thumb: :happy: :happy:









bananacreek


bananacreek

Voor de liefhebbers............."My Way"

[yt=640,505]jFO6FNIbK6o [/yt]

bananacreek

#15689
Parking in the City of Gentle People?

Who gives a F......ck..?.............. :weetikniet: :weetikniet: :negatief: :negatief: