Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ifugao

Citaat van: Amice op donderdag 10 juli 2014, 07:38:18
.. hier zie je zelden reformzaken waar ze alles voor diabetisch hebben

Wellicht een idee om zo een zaken keten hier op te zetten door een wellustige ondernemer?  :weetikniet:

Helemaal nergens voor nodig. Gewoon je koolhydraten inname in de gaten houden, en je bloedsuikers controleren. Zonodig bij de doktor een recept halen voor bloedsuikerverlagende pillen. Insuline wordt pas gegeven in de ergste gevallen als de pancreas helemaal niets meer doet. Bij de meeste onder ons die diabetes hebben ontwikkeld op latere leeftijd gaat het meestel om type 2 diabetes.
"Speciale" winkels zijn veel te duur en je hebt het helemaal niet nodig.

Amice

Citaat van: Ifugao op donderdag 10 juli 2014, 10:15:56
Citaat van: Amice op donderdag 10 juli 2014, 07:38:18
.. hier zie je zelden reformzaken waar ze alles voor diabetisch hebben

Wellicht een idee om zo een zaken keten hier op te zetten door een wellustige ondernemer?  :weetikniet:

Helemaal nergens voor nodig. Gewoon je koolhydraten inname in de gaten houden, en je bloedsuikers controleren. Zonodig bij de doktor een recept halen voor bloedsuikerverlagende pillen. Insuline wordt pas gegeven in de ergste gevallen als de pancreas helemaal niets meer doet. Bij de meeste onder ons die diabetes hebben ontwikkeld op latere leeftijd gaat het meestel om type 2 diabetes.
"Speciale" winkels zijn veel te duur en je hebt het helemaal niet nodig.

Jammer weer een business concept naar de kloten  :lachen:

Die kunnen in  :nederlandsevlag: ook wel sluiten dan
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Deze lawyer waar het hier om gaat heeft zich waarschijnlijk voor jaren kapot gevreten aan de lechon en andere vette en zoete dingen............misschien weet hij veel van de labor-law....maar weinig van zijn lichaam.....maar als het erfelijk is dan kan je toch nog veel doen als je het op tijd ontdekt ?.... :weetikniet:

Ik weet er niets vanaf.....toen de  :nederlandsevlag: echtgenoot van mijn ex plotseling wel 40 kg verloor en na een jaar stierf...raakt ik een beetje in paniek toen ik zag dat mijn bloodsugar 100 was en gelijk gestopt met witbrood en later is het tussen de 87 en 96 gebleven........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

@Lee Plaza....hagelslag.........maar wordt hier nooit (neem ik aan) op brood gebruikt maar meer op taarten en cake enz.... :thumb: :thumb:

.

bananacreek

Spicy GULAS @ Why NOT en heb even een paar stukjes van de beef geproefd (zonder de saus) en smaakte niet alleen HEERLIJK maar ook zacht en gemakkelijk te kauwen.... :thumb: :thumb:

Maandag proberen want je kan er rijst...patat..of aardappelenpuree bij bestellen..........@ ongeveer P230 per order.

Beef is 200 grammos

Ik heb eens gulas gegeten hier gemaakt door de vriendin van een ex-vriend (Belg) en dat smaakte ook heerlijk.....






bananacreek

Er werkt (te)...of ...on...of ....een GRO in de disco (karaoke) en die vond een jonge blanke en de man was hier vorige week........... :lachen: :jajaja: :thumb:

Nu zag ik haar vanmorgen met een zeer jonge  :smiley-philippines:

Ze vertelden me dat ze een apartement huurden voor 11 duizend pesos en volledig gemeubileerd......

De blanke werkt zich kapot in het buitenland om de 11 duizend enz enz te betalen terwijl de  :smiley-philippines: de "wagen" (GRO model) onderhoudsbeurten geeft zoals "doorsmeren" en "opvullen"...en de "koplampen" poetsen en af te likken............ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Ze staat bij deze groep...maar ik zeg niet welke............. :lachen: :neeneenee: :neeneenee:


peldoman