Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: Pinocchio op zondag  6 juli 2014, 10:30:31
Citaat van: bananacreek op zondag  6 juli 2014, 08:46:37
Citaat van: bananacreek op zondag  6 juli 2014, 08:22:43
.
Hij gebruikt anders wel lyrische taal:

To shed light on the problem of the influx of aliens or foreigners...

The aliens or foreigners should remember that they are our uninvited guests and they should leave...

enforce our laws against these ugly aliens...

Bestaat daar geen woord voor dit soort taalgebruik  in onze Westerse beschaving?
Los uit de mouw geschud vallen mij 3 woorden in...racisme...arrogantie...discriminatie...de rest is helaas gecencureerd.. :jajaja:  :jajaja:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  6 juli 2014, 12:20:07
Citaat van: Amice op zondag  6 juli 2014, 11:07:10
Ach dat "Yankee go home" mentaliteit is niet enkel in D,guete maar all over the phils.

Het neigt enigszins om hetzelfde te doen met alle filipino's abroad en deze terug in de heimat te sturen. maar het resultaat daarvan moge dan duidelijk zijn..het land zal dan  binnen afzienbare tijd imploderen.

Che la vie, wellicht is dat nog de beste methode om het ze af te leren. :weetikniet:

Ik ben het volledig met u eens en Khaled likewise................... :lachen: :lachen:

[yt=640,505]5dWeeUIZFgA [/yt]

C' est La Vie..................... :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]M484oHFkGrE [/yt]

bananacreek



Ik heb xeroxes gemaakt en ga dat @ de Why Not ophangen............. :lachen: :lachen:

Hier op de bovenverdieping (aan de rechterkant) was zijn kantoor een aantal jaren geleden maar toen ik naar binnen ging vnmorgen bleek dat zijn kantoor daar niet meer was.........en ik weet niet of hij de eigenaar van GEMINI BUILDING is/was.............



De jongen achter de xerox machine heeft een goede bui............ :thumb: :happy:



Ga eens rondvragen waar hij nu zit....net naar de krant gebeld maar in gesprek....

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag  7 juli 2014, 08:19:11


Ik heb xeroxes gemaakt en ga dat @ de Why Not ophangen............. :lachen: :lachen:

Hier op de bovenverdieping (aan de rechterkant) was zijn kantoor een aantal jaren geleden maar toen ik naar binnen ging vnmorgen bleek dat zijn kantoor daar niet meer was.........en ik weet niet of hij de eigenaar van GEMINI BUILDING is/was.............



De jongen achter de xerox machine heeft een goede bui............ :thumb: :happy:



Ga eens rondvragen waar hij nu zit....net naar de krant gebeld maar in gesprek....

Ok verbinding gehad en de dame vertelde mij dat hij nog steeds in Gemini building zou moeten zitten omdat hij wel degelijk de eigenaar van het gebouw is....maar als je naar binnen gaat dan is er geen signboard: Atty at Law...YAP................ :weetikniet: :weetikniet:

Morgen weer proberen en wat rondvragen aan de mensen die daar huren op de begane grond............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Blijkt nu dat de man WEL de lawyer van de  Why Not is................ :lachen: :lachen: :lachen:

Maar hij heeft last van High Blood en Diabetis en zou al een wond op zijn been hebben die niet geneest......... :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


Amice

Citaat van: bananacreek op dinsdag  8 juli 2014, 13:50:19
Blijkt nu dat de man WEL de lawyer van de  Why Not is................ :lachen: :lachen: :lachen:

Maar hij heeft last van High Blood en Diabetis en zou al een wond op zijn been hebben die niet geneest......... :jajaja: :jajaja:



Als die man als Why not lawyer zo afgeeft op de klanten van zijn client(die feitelijk dan ook nog eens zijn rekening betalen), dan mag why not wel gauw uitkijken naar een andere attorney.

Heb je die copieen wel opgehangen dan ?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent