Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: boldy op zaterdag 28 juni 2014, 11:34:20
Rara lui wonen er daar in Dumaguete  :lachen: Ow Creek tis trouwens stank voor dan in plaats van stront.
Je kan we een hoop stront over je heen krijgen  :lachen:

Dank u voor de correction.....heb het ook zolang niet meer gezegd...............

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Maar een zetigste gedaalte nieuwe plant in Mayabon....nog steed een kapotte irrigation dam en de mayor zegt dat het niet zijn duty is om de irrigation authority te benaderen.......maar hij will wel de votes hebben als er elections zijn............ :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: jens op vrijdag 27 juni 2014, 18:45:47
Citaat van: bananacreek op vrijdag 27 juni 2014, 15:48:20
Even iets van mijn Kloothart:

Het gaat hierbij om het lid "Ketelbinkie"....hoop dat u mee leest............ :hoedjeaf:

We hebben elkaar in de laatste drie maanden een keer of drie in de disco gezien en een paar keer downtown in Dumaguete.......

U zag me elke keer zekers weten .........maar draaide uw hoofd om .......uit arrogance zo te ervaren.............

Kijk ik weet niet wat ik ooit verkeerd heb gedaan tegen u............

Ik ben NIET een Moderator of de Admin van dit forum........

Een klein beetje respect voor elkaar zou echt geen kwaad kunnen..............je weet nooit in noodgevallen......... :denk: :denk:


Hasta la Vista.....prettig kerstfeest........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:
ik heb gehoord dat die rotterdammer niet bang voor jou was  creek , :lachen:  :lachen:. .

Niemand hoeft voor mij bang te zijn...ik doe geen vlieg kwaad en zoek geen ruzie met wie dan ook...........

Herbie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 28 juni 2014, 12:13:12
Citaat van: jens op vrijdag 27 juni 2014, 18:45:47
Citaat van: bananacreek op vrijdag 27 juni 2014, 15:48:20
Even iets van mijn Kloothart:

Het gaat hierbij om het lid "Ketelbinkie"....hoop dat u mee leest............ :hoedjeaf:

We hebben elkaar in de laatste drie maanden een keer of drie in de disco gezien en een paar keer downtown in Dumaguete.......

U zag me elke keer zekers weten .........maar draaide uw hoofd om .......uit arrogance zo te ervaren.............

Kijk ik weet niet wat ik ooit verkeerd heb gedaan tegen u............

Ik ben NIET een Moderator of de Admin van dit forum........

Een klein beetje respect voor elkaar zou echt geen kwaad kunnen..............je weet nooit in noodgevallen......... :denk: :denk:


Hasta la Vista.....prettig kerstfeest........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:
ik heb gehoord dat die rotterdammer niet bang voor jou was  creek , :lachen:  :lachen:. .

Niemand hoeft voor mij bang te zijn...ik doe geen vlieg kwaad en zoek geen ruzie met wie dan ook...........

Nog nooit een vlieg gedood :denk: je hebt toch over laatst zo'n vliegen killer gekocht :weetikniet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.