Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Als je zo'n kerel naakt uitkleedt beginnen alle vrouwen te lachen.
Wat mee had moeten groeien is klein gebleven. :lachen:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 27 juni 2014, 16:45:08
Citaat van: boldy op vrijdag 27 juni 2014, 16:08:32
Creek die zit niet meer op dit forum (althans niet meer onder die naam) . Maar maak je er niet druk om dat hij je negeert .
Ik ken hem persoonlijk niet en wil hem niet kennen ook (ik heb keer pm van hem gehad waar in hij doet alsof hij meer is dan mij)  nu ik dit zo van jou hoor is het hem echt naar zijn hoofd gestegen  :lachen:. Creek laat hem lekker in zijn eigen sop gaar koken .

zo nu zal ik zeker een reply krijgen van zijn persoonlijke beschermer  :lachen:

Zijn bodyguard Hans:  ............."Boldy............. ik lust je wel rauw op de vroege morgen..en ook die Bananakloot..die hou ik achter mijn kiezen als snack om 9.00 uur"....


Een goeie trap in zijn klokkenspel en die buigt gegarandeerd dubbel...spreek van ondervinding..en neen,ik was diegene die trapte.... :lachen:

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op vrijdag 27 juni 2014, 17:03:01
Citaat van: bananacreek op vrijdag 27 juni 2014, 16:45:08
Citaat van: boldy op vrijdag 27 juni 2014, 16:08:32
Creek die zit niet meer op dit forum (althans niet meer onder die naam) . Maar maak je er niet druk om dat hij je negeert .
Ik ken hem persoonlijk niet en wil hem niet kennen ook (ik heb keer pm van hem gehad waar in hij doet alsof hij meer is dan mij)  nu ik dit zo van jou hoor is het hem echt naar zijn hoofd gestegen  :lachen:. Creek laat hem lekker in zijn eigen sop gaar koken .

zo nu zal ik zeker een reply krijgen van zijn persoonlijke beschermer  :lachen:

Zijn bodyguard Hans:  ............."Boldy............. ik lust je wel rauw op de vroege morgen..en ook die Bananakloot..die hou ik achter mijn kiezen als snack om 9.00 uur"....


Een goeie trap in zijn klokkenspel en die buigt gegarandeerd dubbel...spreek van ondervinding..en neen,ik was diegene die trapte.... :lachen:


Zijn klokkenspel is gepantserd.................... :jajaja: :jajaja:


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op vrijdag 27 juni 2014, 15:48:20
Even iets van mijn Kloothart:

Het gaat hierbij om het lid "Ketelbinkie"....hoop dat u mee leest............ :hoedjeaf:

We hebben elkaar in de laatste drie maanden een keer of drie in de disco gezien en een paar keer downtown in Dumaguete.......

U zag me elke keer zekers weten .........maar draaide uw hoofd om .......uit arrogance zo te ervaren.............

Kijk ik weet niet wat ik ooit verkeerd heb gedaan tegen u............

Ik ben NIET een Moderator of de Admin van dit forum........

Een klein beetje respect voor elkaar zou echt geen kwaad kunnen..............je weet nooit in noodgevallen......... :denk: :denk:


Hasta la Vista.....prettig kerstfeest........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:
ik heb gehoord dat die rotterdammer niet bang voor jou was  creek , :lachen:  :lachen:. .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

O.B.Bommel

Citaat van: bananacreek op vrijdag 27 juni 2014, 15:48:20
Even iets van mijn Kloothart:

Het gaat hierbij om het lid "Ketelbinkie"....hoop dat u mee leest............ :hoedjeaf:

We hebben elkaar in de laatste drie maanden een keer of drie in de disco gezien en een paar keer downtown in Dumaguete.......

U zag me elke keer zekers weten .........maar draaide uw hoofd om .......uit arrogance zo te ervaren.............

Kijk ik weet niet wat ik ooit verkeerd heb gedaan tegen u............

Ik ben NIET een Moderator of de Admin van dit forum........

Een klein beetje respect voor elkaar zou echt geen kwaad kunnen..............je weet nooit in noodgevallen......... :denk: :denk:


Hasta la Vista.....prettig kerstfeest........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:
Goh, wat raar, ik sprak hem in maart en toen had hij exact hetzelfde verhaal over de disco maar dan andersom.
juni-3 is na begin februari. Maar ik ga me er niet mee bemoeien wie er gelijk had, zoeken jullie zelf maar uit. De kip of het ei, ik was er niet bij.
Als het je iets waard is tenminste.
Hier op het forum zit ketelbinkie niet meer.
Het lijkt me verstandig om het hier maar bij te laten.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Ronny55

Er zijn zo van die heren die denken dat ze twee koppen hebben.....Intussen heb ik meer  :smiley-philippines: vrienden dan buitenlanders , dat komt me heel goed uit, daarvan weet ik dat ze niety veel hebben  :jajaja: ......Want met de tijd leer je dat er hopen zakkenwassers tussen die buitenlanders zit...Ze kennen weten en hebben alles beter , tot het op de nagel brand , dan spat de zeepbel uiteen,  :jajaja: .... Hoe hoger ze van de toren blazen hoe dieper ze vallen, mij kan het niks meer schelen , sta daar niet meer bij stil.....Zolang ik ze maar niet aan de vreet moet houden.....  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

janvanderijt

doe gewoon hier dan doe je al gek genoeg
heb ook meer  :smiley-philippines: dan buitenlanders
voor mij is de meid van de dokter en de dokter the same
en ze doen laagdunkend over de vuilnisman
nou hij moet maar eens drie weken niet komen
dan merk je wel hoe belangrijk hij is
we zijn allemaal mensen toch
en de doodskist van een met poen en een met bijna niks is net zo groot

klootzakken (voorheen Jens)

 :thumb:
Citaat van: janvanderijt op zaterdag 28 juni 2014, 05:00:05
doe gewoon hier dan doe je al gek genoeg
heb ook meer  :smiley-philippines: dan buitenlanders
voor mij is de meid van de dokter en de dokter the same
en ze doen laagdunkend over de vuilnisman
nou hij moet maar eens drie weken niet komen
dan merk je wel hoe belangrijk hij is
we zijn allemaal mensen toch
en de doodskist van een met poen en een met bijna niks is net zo groot
:thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Ik heb de man altijd gerespecteerd en af en toe koffie met hem gedronken.........maar sedert hij niet meer op dit forum actief is ......draait hij zijn hoofd om als ik heb zie.....en ik zat TWEE METER van hem af in de disco en hij keek in mijn gezicht  en hij weet dondersgoed dat ik op maandags avond platen draai..............

Toch niet al te moeilijk te herkennen............ ook in het halfdonker........... :weetikniet: :weetikniet:





Ik zoek ook geen ruzie met deze man en wie dan ook...maar soms begrijp ik het niet.

Ik vroeg aan een vriend/medeforumlid vandaag of hij een historische opname van mij wilde maken hoe op te staan vanuit zittende houding zonder daarbij gebruikte maken van de handen.....hij zei: "Dat vraag je maar aan je meid"......de koffie was nog niet ingeschonken en ik zei......Hasta la Vista....Sayonara...mij zie je niet meer terug"

Toen die man een keer ziek werd heb ik me eigen kapot gewerkt om hem te helpen....en nu krijg ik stront voor dank?

Ok.......waarschijnlijk...misschien een vriend van ketelbinkie............. :weetikniet: :weetikniet:

Toen ik daar een keer was kwam Ketelbinkie op zijn motor maar toen hij mij zag draaide hij gelijk om en reed weg............. :lachen: :lachen:

Ok...zand erover en kop dicht.........maar ik ga volgend jaar wel weer meedoen aan de verkiezingen voor "FORUMKLOOTZAK"...... :lachen: :lachen: :jajaja: :happy: :happy:

Weet zeker dat ik een goede kans maak om te winnen.............. :happy: :happy:




boldy

#15559
Rara lui wonen er daar in Dumaguete  :lachen: Ow Creek tis trouwens stank voor dank in plaats van stront.
Je kan wel een hoop stront over je heen krijgen  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort