Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ifugao

Creek: Om te weten of je een PB hebt, hoef je alleen maar hier te kijken. Er staat dan een nummer naast: 1. voor 1 bericht etc.





Ik geef toe dat het heel makkelijk te missen is, het is erg klein en onopvallend.

bananacreek

Citaat van: Ifugao op vrijdag 27 juni 2014, 03:43:07
Creek: Om te weten of je een PB hebt, hoef je alleen maar hier te kijken. Er staat dan een nummer naast: 1. voor 1 bericht etc.





Ik geef toe dat het heel makkelijk te missen is, het is erg klein en onopvallend.

Juist correct, maar voordien werd ik altijd verwittigd via een email.....maar nu ga ik naar "mijn berichten" kijken..............

bananacreek


boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Dit is een  :nederlandsevlag: Poon............




Ik dacht dat ik zoiets in het verleden op de Noorderpier in Wijk aan Zee ving?



Lechon a la Poon?............. :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:



Zeebaars


Scharretje?..34 cm




Ok, zoveel herinneringen in de Duinen en de bunkers en de Noordpier en heb één keer meegemaakt dat de hele branding was bevroren ergens in de jaren '50..........in dat toen nog Heerlijke Gezellige Kopschoppersloze Nederland................. :thumb: :thumb:

Die spreken echt plat Beverwijks............... :lachen: :lachen:

[yt=640,505]O0ps208Uu-0 [/yt]

bananacreek

Citaat van: boldy op vrijdag 27 juni 2014, 13:52:55
katten vis creek

U bedoelen Catfish.............Ja, Dank u ..vergeten....... :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Van de Noordpier via Google Earth naar da  :smiley-philippines:.............. :thumb: :thumb: :thumb:
Prachtig dat internet om te leren........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Bulacan
[yt=640,505]NGkSFh52sI8 [/yt]

bananacreek


bananacreek


boldy

Oo korek an catfish  in het nederlands heten ze meerval. Ze schijnen goed te smaken .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek