Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Mooi maar duur neem ik aan?.....maar misschien oook weer niet zo duur......... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek



Voor whitening.............. :weetikniet: :weetikniet:

Wat zij gebruikt weet ik niet.....grondverf....spuitplamuur?.............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Mozzamilla cheeze?.........stinkende rommel............. :weetikniet: :weetikniet:



Toch maar even aan Master Google vragen:

Het is Mozzarella..... :jajaja:



Aha...voor den Pizza......eet ik nooit omdat er kaas in zit........... :negatief: :negatief:

bananacreek

Citaat van: boldy op woensdag 25 juni 2014, 13:49:01
Verschrikkelijk, dat ziet er echt niet  :negatief:.

De vrouw is geestelijk gestoord en zou dus een goede partner voor mij zijn?............... :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek

@ Segers...............

Er zijn waarempel TWEE baarangays met de naam Boloc-Boloc en de ene is naast Judyville en de ander bij de highway zoals je al eerder beweerde......

De J op de kaart is Judyville


bananacreek

#15507
Gedeelte disco voor opening (gsm foto - test)....... :negatief:


bananacreek

Gai Pad Pug (Thailand food) @ P220 inclusief plain rice en vegelijk het met Chop Chuoy in een Cinees restaurant in Nederland vroeger.....

Sommige koks voegen...zoals hier... "taugeh" toe en ik vind het toch beter zonder.

Smaakt uitstekend met goede stukjes kip zonder vet of vel...drie stukjes toast brood .....en dat is een flinke maaltijd........ :thumb: :thumb:

Foto slecht omdat de gsm instellingen niet juist waren.....(ik ben geen goede fotograaf omdat ik geen geduld en verstand heb).....en toen ik de foto nam had ik al een vijfde gedeelte opgegeten............. :jajaja:



Is een WOK restaurant hetzelfde als de Chinees vroeger?.......... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek