Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Vandaag was Senator Trillanes op ABS/CBN en zei dat de "magic 3" beter kun kop moesten houden en de zaak te accepteren dat ze in het gevang zaten.....die man heeft ook een aantal jaren in Camp Crame gezeten wegens mutinity enz......





Wil waarschijnlijk in 2016 als president gaan.....

Oakwood


bananacreek

Citaat van: Luke op dinsdag 24 juni 2014, 15:53:56
Citaat van: bananacreek op dinsdag 24 juni 2014, 15:47:01
Ik rekende gisteren af bij een kassa @ Lee Plaza toen deze Amerikaan begon te schreeuwen tegen het kassa meisje waar hij stond omdat waarschijnlijk zijn visa-card niet direct werd geacepteerd door de machine.....sommige mensen betalen met een visa card voor een bedrag van P120........... :lachen: :lachen:......... :negatief: :negatief:

Ik schaamde mezelf als blanke en zei: "Hey Joe...shut the fuck up an try to respect these people"

Hij werd woest en zei: "You want to pick a fight with me?".............. :weetikniet: :weetikniet:

Ik zei verheugd..."Ok.....no problem....but if you do not like this place you better go back to where you came from"......... :happy: :happy:

Er stonden een hoop  :smiley-philippines:bij de kassa's en die waren gelijk aan mijn zijde want ik nam het voor de  :smiley-philippines: op en dat vonden ze wel leuk.....

Het gevecht?...Hij verdween.......... :denk: :ikkeniebegrijp:



Ik zie daar ook al 4 CC-readers aan de Kassa.  Tijd om ook eens een unverseel betalingssysteem te lanceren in de PH

Zo, in Manila ook nog zoals hier in Dumaguete?.............. :weetikniet:

bananacreek

Ok...Papa will bring you to the jail met een paar zachte kussens waarop je stilletjes kan uithuilen mijn zoon..........nou slaap maar lekker....... :lachen: :lachen:



Papa.......... :thumb: :thumb:


bananacreek


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op dinsdag 24 juni 2014, 15:55:20
die man heeft ook een aantal jaren in Camp Crame gezeten wegens mutinity enz......


Net als senator Greg Honasan met als ik niet mis ben 7 pogingen tot staatsgreep tijdens het bewind van Cory Aquino

bananacreek

#15495
Zeer zware regenbui vanmiddag omstreeks 13.15 en het water werd met flinke kracht het huis in geblazen.....omdat ik de shutters niet gesloten had........ :negatief: :negatief:

Duurde een half uur of zo en later zachte regen...met hagelslag......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Ik dacht dat deze motoren voor NORKIS bestemd waren maar later zag ik dat het RACAL motoren waren e die worden niet door Norkis verkocht dacht ik...





Ze hebben een groot depot even verder als Amlan op weg naar Tanjay

bananacreek


bananacreek

Don't steal until you reach the age of 90..............after that...no more jail......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek