Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Ifugao op zondag 22 juni 2014, 11:43:29
Citaat van: bananacreek op zondag 22 juni 2014, 10:40:51

Vraag doet zich hierbij naar boven komen...wat gebeurt er als men er een flinke steen op zulk een screen gooit?.... :weetikniet: :weetikniet:



Dan gaat het licht uit.......... :)

Omdat ik een foto uit Nederland zag waar hele daken van flatgebouwen vol met panelen zat ....maar waarschijlijk gooien ze daar geen stenen?



Daar hebben ze een andere sport naast voetbal.......KOPSCHOPPEN........... :jajaja: :jajaja:



Volgend jaar wereldkampioenschappen kopschoppen in de Arena in Rotterdam?


Ifugao

Citaat van: bananacreek op zondag 22 juni 2014, 11:55:15

Volgend jaar wereldkampioenschappen kopschoppen in de Arena in Rotterdam?



Maar eerst wereldkampioen voetballen worden he..............  :nederlandsevlag:............ :dance:

Budgie

Citaat van: bananacreek op zondag 22 juni 2014, 11:55:15
Citaat van: Ifugao op zondag 22 juni 2014, 11:43:29
Citaat van: bananacreek op zondag 22 juni 2014, 10:40:51

Vraag doet zich hierbij naar boven komen...wat gebeurt er als men er een flinke steen op zulk een screen gooit?.... :weetikniet: :weetikniet:



Dan gaat het licht uit.......... :)

Omdat ik een foto uit Nederland zag waar hele daken van flatgebouwen vol met panelen zat ....maar waarschijlijk gooien ze daar geen stenen?



Daar hebben ze een andere sport naast voetbal.......KOPSCHOPPEN........... :jajaja: :jajaja:



Volgend jaar wereldkampioenschappen kopschoppen in de Arena in Rotterdam?



Niet vloeken Creek want alle Rotterdammers en Amsterdammers zijn nu boos. De Arena in Rotterdam  :halt:  :moord:
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek


bananacreek

Altijd weer die skinwhitening............. :lachen: :negatief: :negatief:





Dit is een betere kleur........... :thumb: :thumb:



Die ken ik ergens van..... :denk: :denk:


bananacreek

Gisteren een hoop dronken stomme travestieten in de disco en eentje was er een blanke aan het zoenen............ik werd er misselijk van... :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek

Ik rekende gisteren af bij een kassa @ Lee Plaza toen deze Amerikaan begon te schreeuwen tegen het kassa meisje waar hij stond omdat waarschijnlijk zijn visa-card niet direct werd geacepteerd door de machine.....sommige mensen betalen met een visa card voor een bedrag van P120........... :lachen: :lachen:......... :negatief: :negatief:

Ik schaamde mezelf als blanke en zei: "Hey Joe...shut the fuck up an try to respect these people"

Hij werd woest en zei: "You want to pick a fight with me?".............. :weetikniet: :weetikniet:

Ik zei verheugd..."Ok.....no problem....but if you do not like this place you better go back to where you came from"......... :happy: :happy:

Er stonden een hoop  :smiley-philippines:bij de kassa's en die waren gelijk aan mijn zijde want ik nam het voor de  :smiley-philippines: op en dat vonden ze wel leuk.....

Het gevecht?...Hij verdween.......... :denk: :ikkeniebegrijp:


bananacreek


Luke

Citaat van: bananacreek op dinsdag 24 juni 2014, 15:47:01
Ik rekende gisteren af bij een kassa @ Lee Plaza toen deze Amerikaan begon te schreeuwen tegen het kassa meisje waar hij stond omdat waarschijnlijk zijn visa-card niet direct werd geacepteerd door de machine.....sommige mensen betalen met een visa card voor een bedrag van P120........... :lachen: :lachen:......... :negatief: :negatief:

Ik schaamde mezelf als blanke en zei: "Hey Joe...shut the fuck up an try to respect these people"

Hij werd woest en zei: "You want to pick a fight with me?".............. :weetikniet: :weetikniet:

Ik zei verheugd..."Ok.....no problem....but if you do not like this place you better go back to where you came from"......... :happy: :happy:

Er stonden een hoop  :smiley-philippines:bij de kassa's en die waren gelijk aan mijn zijde want ik nam het voor de  :smiley-philippines: op en dat vonden ze wel leuk.....

Het gevecht?...Hij verdween.......... :denk: :ikkeniebegrijp:



Ik zie daar ook al 4 CC-readers aan de Kassa.  Tijd om ook eens een unverseel betalingssysteem te lanceren in de PH