Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

De Chinezen kijken nu wel uit.........RAMBO op den voorboeg........ :lachen: :jajaja: :jajaja:



bananacreek

.


Op de binnenkant van de boat:

US Design....Made In China....... :lachen: :lachen:

bananacreek


bananacreek

Citaat van: Amice op woensdag 18 juni 2014, 04:23:15
Citaat van: Ifugao op dinsdag 17 juni 2014, 17:06:49
Citaat van: Amice op dinsdag 17 juni 2014, 16:43:58

Belangrijker vind ik of het nog wel goed gaat met hem, .............


Dat vraag ik mij dus ook af, want zijn laatste post op 29 November was een lange post, niets bijzonders voor hem, evenals vele van zijn posts.
Daarin stond niets over een evt. verlaten van het forum oid. Ook stond er niets over in wat "onvrede" zou kunnen betekenen.
En dan.............ineens niets meer , niet eens meer on-line geweest om te kijken. Dat is vreemd..............  :ikkeniebegrijp:
Ik heb dus ook mijn vraagtekens over zijn welzijn.

Mja we zijn uiteraard rijkelijk laat om alarm bellen te laten rinkelen, maar ik deel je visie dat het ongebruikelijk is om plots en zonder nog maar online te zijn af te haken, dat zou hij denk ik niet doen, tenzij hij dus de kans niet meer had om zich af te melden.

In het  zwaar getroffen Bohol met daar achteraan de typhoon is het niet moeilijk om doemscenario's te bedenken, er kan uiteraard van alles gebeurd zijn.

Vervelende is dat ik hem enkel bij voornaam ken anders kon er nog informatie gevraagd worden bij de ambassade.
Niet dat die veel info geven maar in geval van overlijden zullen ze iig dat doorgeven.

Wellicht een klus voor onze super reporter om eens met de dienstwagen naar Bohol op onderzoek en avontuur te  gaan. :weetikniet:
Levert allicht een mooie reportage op. :jajaja:


IK GA DE PESROONLIJKE BERICHTEN NATUURLIJK NIET "ON-LINE"  ZETTEN MAAR IK RESPEKTEER DE MAN VOOR ZIJN OPENLIJKHEID EN ADVIEZEN...IK WEET OOK ALLEEN MAAR DE VOORNAAM..MAAR ALS JE DE VOORNAM KENT DAN ZIJN ER MAAR WEING NEDERLANDERS IN DIEZELFDE PLAATS MET DIE VOORNAAM EN DAN ZOU BIJVOORBEELD DE AMBASSADE WEL MEER KUNNEN WETEN, MAAR DIE ZIJN NIET ZO OPENLIJK MET INFORMATIE DACHT IK.............

bananacreek

#15445
IK HAD VORIGE WEEK EEN FOUTJE GEMAAKT MET MIJN OUDE MAN HIER ALS KRUISRIDDER EN HET WAS 1933 EN NIET 1938........(20 jarige leeftijd)....... :ripba8: :ripba8:



Ok....op weg naar de  :smiley-philippines: ..."The Lone Ranger"...... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek

.


Die komt er toch wel uit.... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:


Sayonara....auf wiesersehn... :lachen: :lachen: :benweg: :benweg: :benweg:


Wait until I get you in my hands................ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:


Amice

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 juni 2014, 14:43:10
Citaat van: Amice op woensdag 18 juni 2014, 04:23:15
Citaat van: Ifugao op dinsdag 17 juni 2014, 17:06:49
Citaat van: Amice op dinsdag 17 juni 2014, 16:43:58

Belangrijker vind ik of het nog wel goed gaat met hem, .............


Dat vraag ik mij dus ook af, want zijn laatste post op 29 November was een lange post, niets bijzonders voor hem, evenals vele van zijn posts.
Daarin stond niets over een evt. verlaten van het forum oid. Ook stond er niets over in wat "onvrede" zou kunnen betekenen.
En dan.............ineens niets meer , niet eens meer on-line geweest om te kijken. Dat is vreemd..............  :ikkeniebegrijp:
Ik heb dus ook mijn vraagtekens over zijn welzijn.

Mja we zijn uiteraard rijkelijk laat om alarm bellen te laten rinkelen, maar ik deel je visie dat het ongebruikelijk is om plots en zonder nog maar online te zijn af te haken, dat zou hij denk ik niet doen, tenzij hij dus de kans niet meer had om zich af te melden.

In het  zwaar getroffen Bohol met daar achteraan de typhoon is het niet moeilijk om doemscenario's te bedenken, er kan uiteraard van alles gebeurd zijn.

Vervelende is dat ik hem enkel bij voornaam ken anders kon er nog informatie gevraagd worden bij de ambassade.
Niet dat die veel info geven maar in geval van overlijden zullen ze iig dat doorgeven.

Wellicht een klus voor onze super reporter om eens met de dienstwagen naar Bohol op onderzoek en avontuur te  gaan. :weetikniet:
Levert allicht een mooie reportage op. :jajaja:


IK GA DE PESROONLIJKE BERICHTEN NATUURLIJK NIET "ON-LINE"  ZETTEN MAAR IK RESPEKTEER DE MAN VOOR ZIJN OPENLIJKHEID EN ADVIEZEN...IK WEET OOK ALLEEN MAAR DE VOORNAAM..MAAR ALS JE DE VOORNAM KENT DAN ZIJN ER MAAR WEING NEDERLANDERS IN DIEZELFDE PLAATS MET DIE VOORNAAM EN DAN ZOU BIJVOORBEELD DE AMBASSADE WEL MEER KUNNEN WETEN, MAAR DIE ZIJN NIET ZO OPENLIJK MET INFORMATIE DACHT IK.............

Mja, daar kun je beter maar niet op rekenen al zeker niet als je halve info hebt, dan fronsen ze bij de ambassade denk ik de wenkbrauwen.
Uiteraard is discretie vereist en kan enkel via pm verstrekt worden.

Vraag is of er van/via het forum wel enige actie ondernomen moet worden en zo ja hoe dan?  :weetikniet:

Binnen de manila groep wordt er wel actie ondernomen als een bekende lange tijd niets heeft laten horen, op zich is dat een geruststelling tenzij de persoon in kwestie juist in anonimiteit wenst te belanden en daardoor bewust niets heeft laten horen.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 juni 2014, 14:46:15
IK HAD VORIGE WEEK EEN FOUTJE GEMAAKT MET MIJN OUDE MAN HIER ALS KRUISRIDDER EN HET WAS 1933 EN NIET 1938........(20 jarige leeftijd)....... :ripba8: :ripba8:



Ok....op weg naar de  :smiley-philippines: ..."The Lone Ranger"...... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Euh ,die ruiter in de tweede foto is Zorro hoor... :biggrinn: