Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ja, wel leuk...... maar Handyman (Robinsons) is al duur want die kopen bijvoorbeeld SKIL bij Rejoice en verkopen het voor een hogere prijs..... :jajaja:


bananacreek

Eerste leggen ze de betonbaan...dan breken ze die open om een "cross-channel" te bouwen en vullen ze het weer op ....en nu breken ze het WEER open... :lachen: :lachen: :lachen:




Luc

Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 juni 2014, 14:49:09
Eerste leggen ze de betonbaan...dan breken ze die open om een "cross-channel" te bouwen en vullen ze het weer op ....en nu breken ze het WEER open... :lachen: :lachen: :lachen:


net zoals in  :belgiesmiley:  :jajaja:

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

#15313


Voor het eerst met "Kojak" gesproken in de Why Not en hij werkt voor Eli Dejaresco en dat is de eigenaar van de Negros Chronicle en DYEM-FM radio en Dejaresco was een buurman van forumlid wijlen JFK in Apo Vista Zamboanguita...

Hij gebruikt hier een foto van een jaar of tien geleden want hij heeft net een zaak van keelkanker overwonnen en ziet er daardoor veel ouder uit......

Kojak gaf grif toe dat Dejaresco buitenlanders "haat"......maar dat hij toch een columist in de Negros Chronicle is....




Maar Dejaresco kwam een aantal jaren geleden toch op de party's van een groep blanken, so called "High Society", .... die zich wat meer voelden dan het uitschot wat je hier soms aan de boulevard gelegenheden ziet zitten..........zoals "Dive Adventure"...Why Not...enz..enz..... :lachen: :lachen:

Hier met William M..............


Aan de tafel zitten William en Tessie M en die vuile William had me belazerd toen hij het andere huis van mijn ex huurde...maar hij brak zijn belofde...hij is nu dood en Tessie is ergens hier in de buurt en iedereen probeerde haar te versieren want M had veel geld aan haar nagelaten.......... :lachen:

Met de bril en de vrouw in het zwart zijn fijne mensen "Davis & Maggie" uit California..............maar zitten nu weer in California..........

De anderen ken ik alleen van gezicht en deze foto is al een jaar of zeven oud dacht ik.........


De man is wel eerlijk en recht door zee  en beschuldigt een aantal Amerikanen ervan zich niet correct te gedragen..........(zo zijn er meerderen van andere nationaliteiten).. :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Hij beweert daarbij dat de  :smiley-philippines: regering de buitenlanders in de gelegenheid stelt om hier op de  :smiley-philippines: te mogen verblijven en wonen en hij is de daarbij de mening toegedaan dat een aantal buitenlanders dat niet waarderen en zich daarbij misdragen op wat voor een manier dan ook ....ik moet hem in principe wel gelijk geven............... :jajaja: :jajaja:

Vanmiddag zag ik dat met een tafel vol met buitenlanders van verschillende nationaliteiten met hun vuile vieze gore geile grootbekken  en al zouden ze me 10 SML voor niets geven dan zou ik niet met dat soort gasten aan tafel willen zitten........... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

Dit soort spul is hier zeer goedkoop en ik denk dat ik wel 20 schroevendraaiers heb in iedere kamer/ruimte inclusief de wc.......... :lachen: :lachen:

Sommigen zeggen dat het geen goede kwalitiet is maar voor huis/tuin/en keuken gebruik is het goed genoeg voor mij.

Als je een set gereedschap in de wagen hebt en dat zou je alleen nodig hebben in geval van pech dan zou dat goed werken neem ik aan......... :jajaja: :jajaja:


bananacreek



Als je maar met je poten van mijn katten afblijft.................... :jajaja: :jajaja:... :moord: :moord: :shoot13lj7: :shoot13lj7:


gosternokke

Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 juni 2014, 14:43:26
Afgelopen nacht viel de euro terug naar 1.35+ dollar en nu ben ik tweeduizend kwijt omdat ik zaterdag had moeten wisselen....@P59.20...... :negatief: :negatief:








Of komt dat ook bij anderen voor?.... :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:

http://www.z24.nl/economie/draghis-dag-blijft-het-bij-renteverlaging-467663


Dank zij meneer Draghi.    Europese bedrijven vinden de euro te duur en kunnen moeilijk cocurreren.    Dus men heeft maatregelen genomen om de euro goekoper te laten worden.  Rente van 0,25 naar 0,15 procent  , een nooit vertoond dieptepunt.   En banken die hun overschotten aan euroos bij de Europese centrale bank stallen, krijgen geen rente meer, nee ze moeten daarvoor betalen  :confused2:

bananacreek

Citaat van: gosternokke op dinsdag 10 juni 2014, 15:46:49
Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 juni 2014, 14:43:26
Afgelopen nacht viel de euro terug naar 1.35+ dollar en nu ben ik tweeduizend kwijt omdat ik zaterdag had moeten wisselen....@P59.20...... :negatief: :negatief:








Of komt dat ook bij anderen voor?.... :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:

http://www.z24.nl/economie/draghis-dag-blijft-het-bij-renteverlaging-467663


Dank zij meneer Draghi.    Europese bedrijven vinden de euro te duur en kunnen moeilijk cocurreren.    Dus men heeft maatregelen genomen om de euro goekoper te laten worden.  Rente van 0,25 naar 0,15 procent  , een nooit vertoond dieptepunt.   En banken die hun overschotten aan euroos bij de Europese centrale bank stallen, krijgen geen rente meer, nee ze moeten daarvoor betalen  :confused2:

Correct en de euro zakte naar 1,35+ dollar maar kwam na een dag terug op 1.36+ maar zakte weer terug............naar 1.35+............

bananacreek

Gisteren speelde de  :smiley-philippines: Dj deze clip...........van Gordon  (dat is een bayut?)........ :lachen: :lachen:

[yt=640,505]PqWY3DAvt84[/yt]

Volgende week ga ik daarop antwoorden met deze clip..........(ook een Bayut?.....) :lachen: :lachen:

[yt=640,505]WoarNtKdg1k [/yt]

Ik moet daar maar weinig van hebben van dat voetbal...heel Nederland en Marokko Oranje gespoten en misschien zijn ze na de eerste ronde eruit?... :lachen: :lachen:

Stelletje mafkezen....... :lachen: :lachen:



Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 juni 2014, 16:16:53
Gisteren speelde de  :smiley-philippines: Dj deze clip...........van Gordon  (dat is een bayut?)........ :lachen: :lachen:

[yt=640,505]PqWY3DAvt84[/yt]

Volgende week ga ik daarop antwoorden met deze clip..........(ook een Bayut?.....) :lachen: :lachen:

[yt=640,505]WoarNtKdg1k [/yt]

Ik moet daar maar weinig van hebben van dat voetbal...heel Nederland en Marokko Oranje gespoten en misschien zijn ze na de eerste ronde eruit?... :lachen: :lachen:

Stelletje mafkezen....... :lachen: :lachen:



Stom spelletje eigenlijk ook,lopen zich de pleuris achter een bal en als ze de bal dan eindelijk voor de voeten hebben schoppen ze hem weer weg.... :lachen:  :lachen: