Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Dit forum was niet te bereiken voor iets meer als een uur............



Uncle Snaps stierf een aantal maanden geleden.............fijne man......en behoorlijk paranoid zoals ik.... :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Lola Donna begint nu ook Alzenheimer te krijgen zoals de Klootzak.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:








bananacreek

Die aan de rechterkant van de dame dat is een POTLOODVENTER en bloedheet.......op nr 3..... of de andere hond?... zo te zien?............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

Dat moet dan Snaps een aantal jaren geleden zijn.............. :jajaja: :jajaja:.. :ripba8: :ripba8:



Wie dan ook.................. SNAPS en de andere die een paar jaar geleden stierf (kan de foto even niet vinden) (ben even de naam kwijt door de Alzenheimer) dat waren mijn favorieten.... :thumb: :happy: :jajaja:

De Naas?...... :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek

Citaat van: pierrevanwies & segers op zondag  1 juni 2014, 17:53:00

 euch creek en om uw effe te gidsen doorheen de alzheimer, suzie-Q is de hond achter rechts op de foto.

   .

Ik zie dat het nu uitstekend gaat met de foto's invoegen op het forum.... :thumb: :thumb:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#15199
Cacaobonen..........hier wordt de CHOCOLATE (spreek uit chocolaaaaaaate)....van "gegoten"........