Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  1 juni 2014, 08:47:39


.

Twee weken geleden vertelden ze dat de province of Negros Oriental nagenoeg geheel "ïnsurgency free" zou zijn en nu begint het weer op dezelfde plaats 4 km van de laatste encounter............. :jajaja: :jajaja:




bananacreek

.

De ene krant zegt "augmentation"..........en andere "More Troops".............dus hetzelfde en niet "replacement" van de bestaande troops" zoals in de Negros Chronicle.... :jajaja:

 
 
 
Van Dale:                                         
Citaataug·men·ta·tion ['c:gmen'teisn] (telbaar en niet-telbaar zelfstandig
naamwoord)
1
vergroting
toename, verhoging
2
(muziek) augmentatie
vergroting (van thema, door verlenging der noten)


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Kijk ik ben acht dagen oud en de enige overlevende van het nest...mijn neus moet nog langer groeien maar ik ben het leven nu al strontzat............. :negatief: :negatief:




gertve

Enig idee wat er aan de hand was met het nest? Een virus tijdens de zwangerschap waardoor ze dood geboren zijn of juist een virus na geboorte?

Hij ziet er inderdaad wat droevig uit zo, of hij moet net uit zijn slaap komen.

daf105paccar

Banana,ik weet dat je een goed huis voor hem zal vinden. :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thumb: :thumb: :thumb:

bananacreek

Citaat van: gertve op zondag  1 juni 2014, 12:08:53
Enig idee wat er aan de hand was met het nest? Een virus tijdens de zwangerschap waardoor ze dood geboren zijn of juist een virus na geboorte?

Hij ziet er inderdaad wat droevig uit zo, of hij moet net uit zijn slaap komen.

Volgens de eigenaar...ikke niet........zijn de broertjes en zusjes uit het nest door de mama doogebeten (of zoiets)............ :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

Citaat van: daf105paccar op zondag  1 juni 2014, 12:12:26
Banana,ik weet dat je een goed huis voor hem zal vinden. :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thumb: :thumb: :thumb:

Hij kan geen beter huis vinder als waar hij geboren is...dat is een zuivere hondenliefhebber, maar dat doodbijten komt soms voor hoorde ik....

Ooms en tantes en grootouders............. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Grootmoeder DONNA  ( Gediplomeerde kontenbijter...maar ik kan mijn neus in haar bek stoppen en er gebeurt niets)



Tante (er wordt daar heel wat gepopt in dat huis.......... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:).......... :itsagirl: :itsagirl: :zwanger: :zwanger: :baby: :baby: :itsaboy: :itsaboy: :shots: :shots:




Uncle Snaps.....(yakuza member).............. :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:


"Ja, zeg eens ...Wat kunnen wij voor u doen manneke?"......... :weetikniet: :weetikniet:


Verkenners detachment........... :atyourservice: :atyourservice: