Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

#15152
Volgende week misschien nieuws dat ook de toen dienstdoende Paus geld kreeg via Napolis om het Vaticaan te schilderen...... :jajaja: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:



Waarom luistert u zo goed naar Madame Miriam Uwe Heiligheid?...............?


Dan gaat hij toch problemen met Miriam krijgen................. :jajaja: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief:



bananacreek

Ook niet te vinden hier een jaar of tien geleden.................... :thumb: :thumb:


bananacreek

Zeer handig en goedkoop en voor ALLES te gebruiken....je kunt ze buigen...uitrekken.....tot dubbele lengte......en wat dan ook.......... en je kan het voor van alles gebruiken.......... :lachen: :jajaja: :happy: :happy:

Te krijgen bij Unitop en Tops & Bottoms...........

Bijvoorbeeld....een extension voor een jerrycan om diesel of water of wat dan ook toe te voegen...


bananacreek

Padlock van de werkplaats, een originele ABLOY en ze kunnen die hier bij de locksmith NIET "picken" volgens die mensen, dat kocht ik ergens in het jaar 1998 maar kosste wel P2400 in Cebu city................



Van internet:


bananacreek

Rear Gate van den Bunker................kan wel van binnenuit worden geopend..........in geval van nood...... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Ik ontmoette vanmiddag bij toeval een Nederlander in Rejoice hardware en de man vertelde mij dat hij in Valencia woonde voor meer dan tien jaar...ben zijn naam vergeten vanwege mijn Alzenheimer...........

Hij zou in de buurt van de Tajero Waterfall wonen ....en produceert BRONWATER en had een sample laten controleren in Nederland en het bleek zeer zuiver te zijn...maar hij heeft toch problemen om het hier goed te kunnen verkopen want dat soort "waterstations" (meestal geen echt bronwater...maar gedemineraliseerd water) schieten hier als (paddestoelen (benzinestations.... :lachen: :lachen:) uit de grond.

Zeer vriendelijke man getrouwd met een  :smiley-philippines:

Hij vertelde mij dat er ergens in Valencia een "War-Museum"zou zijn van de Japanse bezetting in de tweede wereldoorlog...en inderdaad ik hoorde vroeger al zoiets, maar ik weet niet waar dat zou zijn............... :negatief: :weetikniet: :weetikniet:

Hij laat zijn water van het merk NASPI ook naast de public market in Valencia verkopen in de buurt van een store genaamd Sally of zoiets........... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek



Natuurlijk ook als SML extension te gebruiken................ :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Amice

Citaat van: bananacreek op zaterdag 31 mei 2014, 10:49:23
Ik ontmoette vanmiddag bij toeval een Nederlander in Rejoice hardware en de man vertelde mij dat hij in Valencia woonde voor meer dan tien jaar...ben zijn naam vergeten vanwege mijn Alzenheimer...........

Hij zou in de buurt van de Tajero Waterfall wonen ....en produceert BRONWATER en had een sample laten controleren in Nederland en het bleek zeer zuiver te zijn...maar hij heeft toch problemen om het hier goed te kunnen verkopen want dat soort "waterstations" (meestal geen echt bronwater...maar gedemineraliseerd water) schieten hier als (paddestoelen (benzinestations.... :lachen: :lachen:) uit de grond.

Zeer vriendelijke man getrouwd met een  :smiley-philippines:

Hij vertelde mij dat er ergens in Valencia een "War-Museum"zou zijn van de Japanse bezetting in de tweede wereldoorlog...en inderdaad ik hoorde vroeger al zoiets, maar ik weet niet waar dat zou zijn............... :negatief: :weetikniet: :weetikniet:

Hij laat zijn water van het merk NASPI ook naast de public market in Valencia verkopen in de buurt van een store genaamd Sally of zoiets........... :weetikniet: :weetikniet:



Kwam forumlid Boomerang ook niet uit valencia? die zou hem moeten kennen dan.
De meeste waterstations leveren enkel purified water en door de concurrentie vaak tegen lage prijzen. Hier in manila kun je dat al kopen voor P25 per gallon, er zit onderling wel smaak verschillen tussen maar er is voor die prijs best goed drinkbaar water te krijgen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent