Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op woensdag 28 mei 2014, 14:23:29
Stinkende vieze troep............ :negatief: :negatief:


ja ik kan mij ook mateloos ergeren aan de wc,c op de fils . in de hotels gaat het nog wel , maar alles daar buiten is één grote stinkende smeerzooi.
een uitzondering daar gelaten .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek


bananacreek

Wat een werk om al die mangoes in te pakken.............. :jajaja: :jajaja: :negatief:


bananacreek


bananacreek

LTO sticker ellende..je betaalt P12,50 en moet 6 maanden (minstens wachten).......... :negatief: :negatief:






bananacreek

#15105
Leuke Mustang:






Deze Klootzak kocht ergens in 1976 een Ford Mustang Mach II in Amsterdam...pracht macho wagen maar kocht het met een koude motor en nadat ik weer in Heemskerk aankwam en de door de straten reed als een ""supermachoklootzak" hoorde ik een zwaar getik (kloppen) uit den motor komen en het bleek later dat er grote krukas-lager problemen waren wat alleen maar de horen was als de olie warm en dunner was....................wat een disaster.... :negatief: :negatief: :negatief: :denk: :denk:



Ik ben nog steeds oppermachtig.................????

bananacreek

Nog nooit gegeten (dacht ik) en wat duur per kg en dat was CANTALOUPE...maar heerlijk............. :happy: :happy: :thumb: :thumb:




Ahh........nu zie ik het...een soort meloen?............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:



bananacreek


bananacreek


bananacreek

Kijk ik ben een tourist en wil uw koets graag op den foto zetten maar dan hoeven jullie NIET zo arrogant te kijken.................. :negatief: :negatief: :negatief: