Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Nu de kerk.....Halleluja,....Halleluja.....thank you Lord... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Hij stopt zijn vuile zakken vol maar laat ook wel de andere zakjes in den kerk opvullen en waarschijnlijk stopt hij dat ook in zijn zakken..... :weetikniet: :weetikniet:



Quiapo Mosignor..............


You see...."The Lord Will Always Take Care Of his Sheeps"...... :lachen: :lachen: :happy: :happy: :thumb: :thumb:

bananacreek


bananacreek

Ja....het zit zo...dat meisje met de zwarte blouse had ik eigenlijk wel een klein oogje op....maar toen viel mijn oog op een ander voorwerp door de lens....... :denk: :denk: :denk: :denk:............het zal je maar gebeuren.....ik had het wel even slecht.. en bezweek met een broodje ei in mijn mond...........en moest gelijk naar Holy Child Hospital worden afgevoerd waar ze me met stroomstoten van 480 Volt (AC) weer nauwelijks konden "reanimeren" (of zoiets)............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Ze was ongeveer 78 jaar oud.......... dus noem me alstublieft geen Pedofiel....... :lachen: :lachen:



Daar komt toch een sigaar uitsteken?....of vergeten te wassen van de vorige keer?............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

Koppel Aircon.....Carrier aircon.....ok....maar Natural Aircon is toch het beste?................ :jajaja: :jajaja: :lachen: :thumb: :happy:

gertve

Ik moet zeggen dat dat 'ander voorwerp' toch redelijk in het midden van de foto zit  :floet:

Lorre


bananacreek

THE BIGGEST SHOW ON THIS PLANET CONTINUES................ :lachen: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Senorita seizoen is open (May...June) @ P15-P30/kg............ :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:



bananacreek

Made in China en altijd problemen...hier weer met de koppeling........ :negatief: :negatief: