Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Christof op dinsdag 20 mei 2014, 11:31:24
Citaat van: TheDolphin op zondag 18 mei 2014, 02:13:57
Zakken met calamansi worden uitgeladen. Pittig werk in die hitte  :applaus:




Aan de overkant hebben ze lekkere manok. Ben daar een paar keer gaan eten dit jaar in april

Het woord gaat hier dat San Pedro de beste Lechon Manok in Dumaguete heeft............

bananacreek


bananacreek

Kwam om half twee (0.130) uit de disco thuis en om drie uur moest ik pissen (ok plasje plegen) en ik zeek geheel naast de pot en dat was dwijlen met wc papier...... :negatief: :negatief:

Ik probeerde de tuit nog dicht te knijpen en daarbij af te sluiten maar er ging iets fout.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Komt van het dak af van Lee Plaza en lijkt wel op een condensor en andere koelers..........



Related:

[yt=640,505]bBk9hfLw9R4 [/yt]

bananacreek


bananacreek

Klaar voor vertrek naar de smoketest maar er stond een koe en die wilde niet uit de weg gaan.........en zelfs na flink in de Nederlandse en Marrokaanse taal te keer zijn gegaan was hij niet bereid om mij voorang te verlenen........en ik moest er helemaal omheen............. :negatief: :negatief:

In Cebuano heet dat GARBO (trots, arrogant)................ :negatief: :negatief:


bananacreek

.

De medewerker moet altijd op de foto............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Ik zag nooit trucks en bussen en dergelijke op de smoketest centers en ik hoorde een paar dagen geleden dat voertuigen voor comercial gebruik uitgezonderd zijn omdat anders de hele economie stil komt te liggen?

Daar zitten de meeste smoke belchers bij.................. :negatief: :negatief: :jajaja: :jajaja: