Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

#14980
I love Dumaguete. Vriendelijke mensen. Lekker veel shops. Goede restaurants. Alleen jammer dat er weinig regenwoud in de buurt is daar.

Rich

Citaat van: TheDolphin op maandag 19 mei 2014, 23:36:35
I love Dumaguete. Vriendelijke mensen. Lekker veel shops. Goede restaurants. Alleen jammer dat er weinig regenwoud in de buurt is daar.


En lekker veel lawaai en een hoop tricycles  :benweg:
Rich de Nederbelg.

TheDolphin

Even de boot pakken naar Siquijor en je zit zo in Salagdoong beach.







Als je hier het water induikt kun je zomaar de Odd Mako Shark tegenkomen.





innka3


TheDolphin

#14984
Citaat van: innka3 op dinsdag 20 mei 2014, 07:32:25
Citaat van: TheDolphin op dinsdag 20 mei 2014, 00:25:06
Even de boot pakken naar Siquijor en je zit zo in Salagdoong beach.


[IMG]http://i59.tinypic.com/ws0bq9.jpg[/img

:denk: welke beach  :ikkeniebegrijp:

In Siquijor kun je een motor huren voor 350php per dag en naar Maria rijden daar heb je ongeveer 5 km naar het noorden de pier die je ziet op de foto. Nog meer naar het noorden zit Salagdoong Beach Resort maar dat is mij te kunstmatig daar. Op een zijweggetje aan de weg van Maria naar Salagdoong Beach Resort vind je de vervallen pier van de foto.


TheDolphin


Christof

Citaat van: TheDolphin op zondag 18 mei 2014, 02:13:57
Zakken met calamansi worden uitgeladen. Pittig werk in die hitte  :applaus:




Aan de overkant hebben ze lekkere manok. Ben daar een paar keer gaan eten dit jaar in april

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

TheDolphin

 :congratualtionsis0:  :applaus: Ter ere van de 1500ste pagina hier een paar mooie luchtfoto's van Dumaguete. Één met de luchthaven in beeld en een met de pier.  :thumb: :hoedjeaf:







bananacreek

#14989
Citaat van: Ronny55 op maandag 19 mei 2014, 14:34:22
Citaat van: bananacreek op maandag 19 mei 2014, 08:52:56

Ok..dank u..................AHUS...in Cebuano (dacht ik)............. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Zonder dank Creek, heb ook zo'n vriend die me al eens de parten speelt....Alzheimer of zoiets  :lachen: we worden oud.

Ik zit meer in de richting van Schizofrenie................ :crazy: :crazy: